Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
KOmmende kameraer til efteråret
Fra : gert.medom.ng

Dato : 09-07-10 10:21

Hej i gruppen.

Jeg er spændt på, hvad de forskellige producenter kommer med af nye
kameraer til efteråret. Kender i nogle gode sider omkring gossip
vedrørende nye kameraer?

Jeg har selv fundet www.canonrumors.com og bobatkins.com, men har
svært ved at vurdere, hvor pålidelige de er? Kender I andre?

Mvh Gert Medom

Fra : Jens G

Dato : 09-07-10 21:23

Der er http://sonyalpharumors.com/

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 10-07-10 08:03

"gert.medom.ng" <gert.medom.ng@gmail.com> wrote in message

> Jeg har selv fundet www.canonrumors.com og bobatkins.com, men har
> svært ved at vurdere, hvor pålidelige de er? Kender I andre?

http://www.northlight-images.co.uk/rumours.html
hvor der også står en del reelt nyttig information
http://nikonrumors.com/

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen