Lidt tortur fra hukommelsen(Dansk Indenrig~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 13:06

Har hele tiden haft en følelse af et eller andet beskidt olie eller noget
lignende kørende fra hukommelse(plus et halvminde om stearin hældt ind i bihulen)

Og kom lige i tanke om mit reperationssæt

En lille grøn pose(lidt ligesom en pose til telt pløkker)

med to små grønne metal dåser, en med synåle og tråd og den anden med sko/støvle pudsemiddel
og to sko børster og en lille plastik flaske på størrelse med en lighter med olie, og vist nok også en lighter!

Jeg har fået det i gave af staten!

Jeg fortalte om at varme støvle pudsemiddelet op i en ske og smelte det med en lighter,
og hælde i sygningerne på støvlerne så de er vandtætte!

Og fik smeltet skopudsemiddel og olie hældt i bihulen og i halsen!

En modbydelig grim smag, jeg husker den siom regel når jeg spiser fiske olie, og tænker på sådan en
rød olie kande istedet!

Jeg havde det liggende bagerst i mit skab! Og på et tidspunkt da jeg sagde "smil du er på" og lyden af skabe
og køleskab der blev åbnet og lukket(Humlehaven 27 1998-2003)

Nogen der fandt det(reperationssæt), og spurgte "hvad er det"
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 13:12

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i14f01$i5o$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> og køleskab der blev åbnet og lukket(Humlehaven 27 1998-2003)
>
> Nogen der fandt det(reperationssæt), og spurgte "hvad er det"

Jeg ved ikke rigtig med nålene og neglene på tæerne!
(det eneste jeg husker er et minde om min søster der fortæller hun har syet sig i fingeren
med sin symaskine og sået minde om at hendes storetå er lidt skæv
(fra da den var brækket, hvis jeg husker rigtig, kælk i Sverige)

(Det hele er noget pjat alligevel, sammenlignet med tortur gjort med emdr/programmering)