Noget mere programmering!(Indenrigs politi~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 10:44

Noget mere programmering!

Fået fjernet en del personligheds forandrende ting(EMDR/Programmering)!

Mest noget med at huske mig selv, som jeg var,inden tortur programmeringen!

Feks. TV udsendelsen Jeoardy, et winning streak hvor jeg 20 udsendelser i træk!
siger svaret inden deltagerene!
Nr 21 havde jeg en 3-4 fejl! (Det meste stammer fra Leksikon og det at køre med aviser som teenager,
og altid læse begge aviser hver dag, læse en halv side ved hvert stop! Folketidende og Nydag)

Bare det at huske det, hvem jeg er, hvordan jeg er!(istedet for som imorgens, hvor min personlighed var mere
i retning af en Alkoholiseret Havnearbejder(og der findes en del intelligente af dem, bare ikke de alkoholiserede)
hvis personlighed er mere i retning af: Dig dum,Dig Død-Strubehoved Knust!

Det retter min personlighed op, men et par minutter er der programmering der tager fat dybt inde!

Det øger også Testosteron niveauet en del, hvilket giver mere vågenhed,klarhed og nærvær
(Testosteron er til konflikt og sex, vågenhed og klarhed er nødvendig ellers fører konflikt til død, *indsæt det sædvanlige
mirakel hormon gospel her)

Stavning er et problem endnu, men ikke så graverende som matematik!Men begge to er blevet lange bedre,
det sidste stykke tid!
(det er et mareridt at blive gjort så dum, at man ikke længere tør lade som om man er dum)

Men i ved selv hvordan det er, hvis man tør sige sin mening i DF Danmark og ikke er medlem af partiet!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr