Feriested nu?
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-07-10 18:45

Hvis nu man skulle anbefale et ungt par, som ikke har så mange penge på
lommen, et sted at tage på 1 til 2 ugers ferie, hvor skulle dét så være?

Min niece fik i sidste uge een uges udemærket hotelophold i Grækenland til
1.495 kr, men dén slags hænger vist ikke på træerne.

Ferieformen kan også være med bil, men telt er helt udelukket...

Fra : PostMan

Dato : 09-07-10 13:55

Mogens (K) udtrykte præcist:
> [...]
> 1.495 kr, men dén slags hænger vist ikke på træerne.
>
> Ferieformen kan også være med bil, men telt er helt udelukket...

Hvad med en tur til Berlin, dobbelt værelse på et hotel fra 1968,-
http://da.hotels.com/search.do?destination=Berlin%2C+Tyskland&searchParams.arrivalDate=11%2F07%2F2010&searchParams.departureDate=18%2F07%2F2010&rooms=1&searchParams.rooms%5B0%5D.numberOfAdults=2&children%5B0%5D=0&asaReport=HomePage%3A%3ANoSuggest&destinationId=&searchParams.landmark=&hotelId=&searchParams.resolvedLocation=destination%3A332483%3AEXACT_RED%3AHIGH#searchViewType=LIST&searchParams.resolvedLocation=destination%3A332483%3AEXACT_RED%3AHIGH&destinationId=332483&city=Berlin&activeTab=DESTINATION&queryFormState=CLOSED&searchParams.distance=40.0&destination=Berlin,+Tyskland&searchParams.arrivalDate=11/07/2010&searchParams.departureDate=18/07/2010&searchParams.rooms%5B0%5D.numberOfAdults=2&searchParams.priceFilterMultiplier=1&searchParams.sortOrder=PRICE&page=1

Der er rigtigt mange ting at se i Berlin og det er en billig by
en øl på en meget lokal bar 1,80¤

Vh

PostMan

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 10-07-10 05:58

"PostMan" <nomail@denvirkerikke.dkkkk> skrev i meddelelsen

> Hvad med en tur til Berlin, dobbelt værelse på et hotel fra 1968,-
> Der er rigtigt mange ting at se i Berlin og det er en billig by

Ja det kunne være en mulighed, men der har knægten godt nok været en del
gange...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-07-10 22:34

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> "PostMan" <nomail@denvirkerikke.dkkkk> skrev i meddelelsen

> Ja det kunne være en mulighed, men der har knægten godt nok været en del
> gange...
Prøv at se hos friferie og dtf travel. De har en hel del tilbud på sidste
øjebliks rejser.

Kurt

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 11-07-10 11:29

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at se hos friferie og dtf travel. De har en hel del tilbud på sidste
> øjebliks rejser.

Udemærket idé, tak.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 11-07-10 05:46

Mogens (K) skrev:
> "PostMan" <nomail@denvirkerikke.dkkkk> skrev i meddelelsen

> Ja det kunne være en mulighed, men der har knægten godt nok været en del
> gange...
Der er masser at se i Berlin. Vi har lige været der og set nogle af de
ting, som ikke står først i turist-bøgerne, f.eks. Tierpark i
Friedrichsfelde, Park Sansouci, lækker is i Potsdam, gode restauranter i
Kastanienallee, skovsporvogne, DDR-museum osv.

Vi boede i Hotel Pankow, lidt uden for centrum, men med en hyggelig
sporvogn lige til døren. 5 dage 2 enkeltværelser godt 2.000 kroner.

ICE-tog til Berlin er en komfortabel og flot tur.

Men i disse dage skulle der vist være op til 36 grader, vi slap med 33

vh

Bjarne

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 11-07-10 11:30

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Der er masser at se i Berlin.

Men ik noget for dem i år

Fra : Armand

Dato : 17-07-10 14:02

Mogens (K) skrev:
> "PostMan" <nomail@denvirkerikke.dkkkk> skrev i meddelelsen

> Ja det kunne være en mulighed, men der har knægten godt nok været en del
> gange...

Nattoget fra KBH (Odense, Kolding eller Padborg) til München koster blot
30 Euroner for en siddeplads (dét kan unge mennesker godt leve med).
Således billigt ankommet til sydtyskland er det blot at vælge endelig
destination til passende pris!

--
Armand.