Så kom Spot hjem til en sammenføring
Fra : Allan G

Dato : 08-07-10 17:48

Det går vist som det skal.

Køreturen var lidt varm men Spot lå i kassen på passegersædet klistret op af
lågen.

Vi blev rigtigt gode venner på den tur.

Da vi kom hjem så Rocke at der var en ny killing, og så lagde han sig
udenfor i haven.
Der gik kun 1/2 time så måtte han ind og kigge, der knurrede Spot af ham, og
gemte sig.
Rocke gik en tur i huset der hvor Spot havde været, og prøvede igen, men
Spot knurede af ham.
Så gik Rocke ud i haven igen.

Jeg fik hurtigt lokket Spot ud fra sit gemmested, og han fortsatte med at
undersøge alt det nye med høj hale.
Han var enda oppe og ælte min mave storspindende

Hehe så prøvede Rocke igen, han kom ind og knurede af Spot, blinkede med et
øje og gabte, Spot knurede igen og gemte sig.

Nu er Rocke så igen gået udenfor, men lur mig om han ikke prøver igen om 1/2
time

Det er næsten for nemt.

Og det samme skete lige igen.

Jeg tror ikke der går mange dage før de er bedste venner, nok i morgen
tidligt.

Mvh Allan & de der 2 lømler

Fra : Allan G

Dato : 08-07-10 18:07

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse

Hele 2 gange

> Det går vist som det skal.

Nu kom Spot frem og de sad kun og kiggede på hinanden uden lyd.
Så gik Rocke ud igen, han prøver vist igen om 1/2 time.

Hold da op hvor jeg ødelægger det hele, her i nat når jeg skal sove, og
lukker ud til haven.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-07-10 18:30

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Så gik Rocke ud igen, han prøver vist igen om 1/2 time.
>
> Hold da op hvor jeg ødelægger det hele, her i nat når jeg skal sove, og

Hej Allan

Først hjerteligt tillykke med den lille Spot. Der er da meget der tyder på
at de nok skal komme ud af det sammen. Det havde jo været noget andet, hvis
det havde været Rocke der knurrede for at forsvare sit territorium, men han
er jo en rar mis, og så er han jo også nok bevidst om, at Spot kun er et
"barn" endnu.

Dejligt at han har fået en ny bror at lege med. Om nogle dage render de helt
sikkert rundt sammen og leger i haven.

Du må *meget* gerne sende nogle billeder/videoer, så vi kan se dem sammen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 08-07-10 20:26

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt sikkert rundt sammen og leger i haven.
>
> Du må *meget* gerne sende nogle billeder/videoer, så vi kan se dem sammen.

Det skal jeg nok.

Hehe det er blevet en helt omvendt samenføring.
Dvs. Rocke prøver og prøver at komme i kontakt med Spot.
Spot er bange for den der store Rocke der hele tiden vil hilse på ham.
Så Rocke går 1/2 time i haven, Og Spot lægger sig til at sove på et godt
gemmested.
Nå det løser de nok iløbet af natten når Rocke bliver spæret inde i huset,
ja Spot bliver jo væk i haven så kattelemmen bliver lukket når jeg skal sove
i nat.

Ellers er ham der Spot en rigtig Chamør hold da op hvor han kan få mig til
at skrive med en hånd

Noget helt andet er at den der brune klat farve han har i nakken, i den ene
side, ja den er blevet tydeligerer nu, den består af striber af brunt og
sort.
Det ligner noget hentehår der er blæst ned fra toppen

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 09-07-10 22:10

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Det ligner noget hentehår der er blæst ned fra toppen

Hahahahaha, en kat med hentehår

--
Kate

gerne ældre.