Syrlig i nakken!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 14:10

Blevet syrlig, tror jeg er ved at blive kappet i nakken/baghoved af syre!
Gad vide hvordan det er kommet derind? Overvejede det selv på et tidspunkt!*
(måske pga. DJ Ævl´s programmering)

Har bestil noget EDTA og har tænkt mig at skylle bihulen i en svag
EDTA/Salt vands opløsning(lidt syrligt, men fjerner evt. grimme ting fra bihulen)

Syre i nakken er næsten nødt til at være lagt ind for mange år siden under tortur/programmeringen
via ørene af DJ Ævl!, Jeg kan huske at jeg sad med forbindinger på hovedet i en uges tid, der blev
vist taget billeder!

Jeg er så træt af at æde Kalium, men det kan redde mit liv, når jeg er så syrlig!
Burde måske æde et glas eller to over de næste par dage, folk der råder mig fra at æde Kalium
på nuværende tidspunkt er ihvertfald medskyldige i et mordforsøg! (enten pga. inkompetance eller ondskab)

Nå, men når det er syre så ryger brusken i ryggen højst sandsynligt!

*ville idet tilfælde bruge EDTA og steriliseret saltvand
(men det er så ekstrem en løsning, at det er sidste udvej! Og man vil blive "Vandvittig" af det! Så det gør jeg ikke!)

--
Peter-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 14:29

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i11ubb$ehf$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> (men det er så ekstrem en løsning, at det er sidste udvej! Og man vil blive "Vandvittig" af det! Så det gør jeg ikke!)

Det kan være jeg har fået hjerne-ål også! Ligesom resten af dem der skal i Helvede!
Jeg har reseveret syv dage, hvor jeg kan sidde og hyle og skrige, og indse at mit liv egentlig
har været "godt"!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 14:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c34811f$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg har reseveret syv dage, hvor jeg kan sidde og hyle og skrige, og indse at mit liv egentlig

Kunne selvfølgelig trippe mit HFI relæ igen, men hjernen klapper nok samme på nuværende tidspunkt!
Desuden er jeg så programmeret til ikke at måtte forsvare mig selv, redde mit liv ect..
Af Bjørnholt og Co.

Bruge Clarkia,eller Wormwood,Argine,Cloves og Black Wallnut husks!
Men jeg er for træt! Jeg blev myrdet som 25årig da jeg tog Bjørnholt og Bodil Egeberg,Dj Ævl og Sanne Hovgense
i lands forræderi og senere mord!

Jeg vil heller køre lidt med kvanten! Kvante Mekanik!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Fjerne parasit æg og parasitter, og istedet indsætte kopier af hjernemasse fra da jeg var 12-17 år gammel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 14:49

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i120eo$ob9$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Fjerne parasit æg og parasitter, og istedet indsætte kopier af hjernemasse fra da jeg var 12-17 år gammel!

Nå ja, og hende Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde og muligvis også var det!
Er også medskyldig!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 16:48

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i120la$ov6$1@news.eternal-september.org...

> Nå ja, og hende Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde og muligvis også var det!
> [...]
Gad vide hvordan det er lykkedes dem at programmere mig til at være skide ligeglad, altså
være fuldstændig ligegyldig med at være ved at dø, fuldstændig labotomi agtigt!

Under tortur programmeringen, gjorde sadisterne ellers en masse ud af at jeg skulle tro jeg var lige ved at dø!
Endda ændre (med programmering) min reaktion så jeg var tilpas skrækslagen!

Ud af de gange jeg blev myrdet var plastikposen den værste, det tog også en halv time før jeg blev genoplivet,
jeg så på uret(min clock radio, vindues karm, det lille vindue)

Den der med terningerne, slå to gange, så mange gange skal du slås ihjel og så mange gange bliver du genoplivet!

Nogen der nogen bud? på ligegyldigheden?
Jeg burde være rasende, i det mindste!
Røvrendings programmeringen burde have givet slip, på vrede og sex lyst!
Da det er for sent til at Testosteron kan redde mit liv!