Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Forslag til foto-rygsæk
Fra : Per Jensen

Dato : 06-07-10 21:06

Hej.

Jeg har snart fødelsdag, og jeg har fundet på, at jeg vil ønske mig en
rygsæk til mit kameragear.

Jeg har p.t. en 40D, en 20D og så lidt glas:

Canon 70-30 IS USM
Canon 17-85 IS USM
Samyang 8mm (fylder lidt mindre end en 17-85)

Canon 580EX-II flash

Lidt blandede filtre, ringe, remote, shutter osv.

Hvad er et fornuftigt bud på en godt foret, men ikke gigantisk rygsæk ?

Det må gerne være en taske der har en nem åbing i toppen eller foran
hvor man kan åbne så man kan få det primære kamera ud, uden at skulle
åbne hele tasken på et vandret underlag.

Alle forslag er meget velkomne.

// Per.

Fra : Per Jensen

Dato : 06-07-10 22:07

On 06/07/10 22.05, Per Jensen wrote:

En tilføjelse:

Der er også en Canon 50mm f1,4

// Per.

Fra : Peter Caspersen

Dato : 07-07-10 09:43

> [...]
> man kan åbne så man kan få det primære kamera ud, uden at skulle åbne hele

Hej Per

Jeg har 2 Lowepro tasker, den ene er en Lowepro Fastpack som er en ryksæk,
den kunne være vær at kikke lidt på
den anden jeg har er en Lowepro Nova 200 det er en skulle taske og der kan
der være mere i, så skal jeg have meget med
så bliver det i min skulletaske.

Men jeg tror at hvis jeg skulle ud og købe en foto taske i dag så ville jeg
kikke lidt på Kata DPS 3N1-30
http://video.google.com/videoplay?docid=6101338810341423591# jeg har bla.
set dem hos
http://www.befro.dk/shop/kata-186c1.html

Men jeg går også og overvejer om ikke jeg skulle købe en fotovest, eller
noget i den stil, så der er mange muligheder

-Peter

Fra : Per Jensen

Dato : 09-07-10 16:17

On 07/07/10 10.42, Peter Caspersen wrote:

<KLIP>

> Men jeg tror at hvis jeg skulle ud og købe en foto taske i dag så ville
> [...]

Mange tak for forslag, jeg vil finde en butik der har 3N1 modellerne, så
jeg kan se, om det er noget jeg vil have. Det er jo også lige spøgsmålet
om hvilken af de 3 størrelser der vil passe mig.

Det ville jo også være lækkert at kunne have en bærbar med i tasken.

// Per.

Fra : Allan

Dato : 09-07-10 17:52

Den 09-07-2010 17:17, Per Jensen skrev:
> [...]
> om hvilken af de 3 størrelser der vil passe mig.
>
> Det ville jo også være lækkert at kunne have en bærbar med i tasken.

KATA her også andet end 3n1:

http://www.kata-bags.com/productFRM2HS.asp?p_Id=19780&Version=Photo

http://www.kata-bags.com/productFRM2HS.asp?p_Id=19781&Version=Photo

Fra : jagge

Dato : 09-07-10 16:58

> Alle forslag er meget velkomne.

Har ikke en men tit overvejet Tenba Messenger bag det ligner en ret fed
taske men det er vel egentlig en skuldertaske :0)

Hygge

Jakob