Lidt helbreds ting!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-10 09:37

Vågnede op i morges, havde det bedre end nogensinde i 12år,
Havde ikke blodsprængte øjne, det havde da jeg vågnede op i nat!

For første gang i mit liv havde jeg lyst til at skrive noget ondt uden grund!
Og det er egentlig først der at det er ondt!

Grunden til det(og så er der jo en grund og så er det ikke ondt alligevel)

Er at jeg har været udsat for alt det tortur og programmering jeg har været udsat for
og at jeg ville have ram på nogen(dvs. jeg er stadigvæk programmeret til at gøre det
der er bedst for Karsten Bjørnholt på et eller andet niveau!
Ellers havde jeg søgt fri process og hevet ham i retten!

Hvilket også forklare en underlig trang til at give hans familie penge!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr