lidt flere ulovligheder!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 19:11

Lagde lige mærke til at Karsten Bjørnholt´s røvrendings programmering nu har fået
mig til at stå og klø mig i røven ude i køkkenet og bagefter i skægget! Mens jeg er fraværende!

Det er kun et skridt fra at stå og smøre lort ud i ansigtet! Altsammen fordi jeg tog ham i forræderi,
perverseri, mord, tortur!(og måden jeg tog ham i det! Var ved simpelthen at sidde og ikke kunne bevæge mig,
efter jeg gik med til at prøve noget EMDR fordi jeg var lidt deprimeret!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 19:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0t794$aen$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> efter jeg gik med til at prøve noget EMDR fordi jeg var lidt deprimeret!

Og det der med tid i Helvede til Bjørnholt og Co. og dem der har hjulpet dem!
Inklusiv alle Danske Stats borgere, fortidige,nutidige og fremtidige!

Bortset fra min halvsøster,hendes børn og nogle få andre!
inklusiv Muslimer og dem der konvertere!

Altid er lang tid!
Når det begynder så holder det aldrig op!
Det er sådan det er altid!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
Det er bare sådan det er!
Og det er Peter der bestemmer!

Og nu er i virkelig blevet røvpulet af ?

Om Milliarder af Trillioner af år, så er altid dårligt nok begyndt!

--
Peter-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 19:30

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0t7sl$ftn$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Og det er Peter der bestemmer!
>
> Og nu er i virkelig blevet røvpulet af ?
>
> Om Milliarder af Trillioner af år, så er altid dårligt nok begyndt!

Og jeg kan sku ikke engang plukke jer ud igen!
Det må i sku undskylde, men jeg sidder og griner!

Dennis Hopper var den sidste det lykkedes med, og han røg i igen, da han døde anden gang!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 13:31

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0t8c3$ka4$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Det må i sku undskylde, men jeg sidder og griner!
>
> Dennis Hopper var den sidste det lykkedes med, og han røg i igen, da han døde anden gang!

Hubbard og alle Scientologer ryger også i Helvede for altid, ligesom alle Psykiatre!

(Lægestanden helbreder,Psykiatrien er et magtværktøj der pacificere ved at ødelægger hjerner!
Altid modbydelige mennesker der arbejder der! Hvis de ikke er det, så bliver de det!)

Altid er lang tid! Når først det begynder, så holder det aldrig op!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 13:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i11s4j$4r5$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Altid er lang tid! Når først det begynder, så holder det aldrig op!

For Scientologer gælder det alle tidligere, nuværende og fremtidige medlemmer af Scientology
og Psykiatri standen!