Noget programmering!(opdateret og en del t~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 15:23

Mere Vågen, men sammenlignet med før tortur programmeringen
mangler jeg ca. 40% af min IK, det har været så nemt at lade sig mislede til at tro noget andet,
hvis man er fuldstændig ødelagt og får noget programmering væk, at man næsten er sig selv og alting er bedre
næsten helt vågen, det er selvfølgelig løgn!

Desuden er mit liv også væk efterhånden! Min far myrdet!

Det er så åbenbart straffen for ikke at være en kujon væsel modbydeligt menneske og en lands foræder!

Det hele startede jo med at jeg gik med til at prøve noge EMDR fordi jeg var lidt deprimeret!
Og tog Bjørnholt og Bodil Egeberg i Forræderi!
(Det er forræderi at hypnotiser og programmere vælgerne i et Demokrati)

Det var så starten på den største tortur kampagne et menneske nogensinde har overlevet,
bare fordi en brainstem og limbic system er praktisk taget isoleret fra ægte signaler fra kroppen og modtager
kunstige programmerede signaler så er smerten stadigvæk ægte(det kræver en del at blive kvante mekanisk af tortur)

samtidig med at være programmeret til at fremstå som en sindsyg løgnhals, kombineret med sindsyge udtalelser
som "Kun Gud kan få det der væk" og det der blev ment var smerte-programmeringen!
(det er så 12år siden!)

Men uanset hvad hjernen lærere for at forsvare sig selv, så må det "kun" bruges til at gøre positive ting for
forrædere og sadister, men samtidig skal den sørge for at menneskeheden overlever ellers har svinene ikke
en verden at gå rundt og tortere og lemlæste!

Og nej, jeg har aldrig været defekt på det område
(udover at min sex lyst næsten har været fjernet og været meget tæt
på at blive gjort defekt(pervers), og næsten formået at bilde mig ind at det var lykkedes dem!

Men jeg er stadigvæk ikke gjort defekt(pervers)!
De to nærmeste perversioner de næsten lykkedes med var Pædofil og Sadist
(hvilket selvfølgelig vil føre til min øjeblikkelige død for min egen hånd,
eller ihvertfald inden for et par dage, kan det gøres med programmering så kan det også fjernes)

Men min IK er for lav til at jeg snakker med mennesker mere,
(udover at jeg snakker lidt med min Nabo eller hilser på folk)
og sex kommer heller ikke til at ske

Jeg har været Cølibat siden jeg var 19år gammel!
(Bortset fra at jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder under tortur programmeringen)
(alle tre så grimme at jeg kastede op!)

Nå, men i det mindste kan jeg bevæge mig af min egen fri vilje, noget jeg ikke kunne under tortur programmeringen!

Min IK er gået fra den højst målte(alt efter hvad jeg ved, og jeg ved!) Der har været to med mere brute force/regnekraft fra naturen
side uden træning, men ikke med min viden, og den har været rigelig til at få mig langt foran dem, plus fiskeolie, deuden har jeg
haft fordelen af RTS da jeg var i tyverne plus en fysik der kunne drive hjernen dvs. blodpumpe og lunger også selv om jeg er en
cigaret ryger!

Begge to var Asiater der har levet for lang tid siden!

Men Westwood studioes har gjort en hel del!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr