Helbred(kvantekørsel 5 Juli-Opdateret/rett~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 08:28

Så et indslag om en VM Pokal lavet af
REN Kokain(bladguld udenpå, ihvertfald guldfarvet),
Kokain er noget jeg altid har hadet!

Bare tanken om at folk kan finde på at kortslutte Dopamin systemet i deres hjerne, med vilje
gør mig rasende!!

Efter at have gået og hadet alting i 12år som gør folk uklare,uvågne og påvirkede,
fra absolut inders til yderst fordi jeg har været toteret uvågen, har alting i mig lært
at hade det ord, især efter at der er forsøgt sat lighedstegn mellem koffein og kokain
inde i min underbevidsthed. det er som om at hvis jeg siger det ene ord så høre jeg
næsten et ekko af det andet!

Bare det at vide præcis hvad det er, og vide hvad der aldrig må være i min krop, gør at
min brainstems forsøg på at få det og andre substanser væk, hvis de er der, ikke fjerner noget andet
i desperation!

Jeg har fået det en del bedre(det blev også nævnt at der har været brugt acetone og benzin muligvis i fremstillingen)
Noget der selvfølgelig heller ikke skal være i kroppen!

Bare det at se det og vide med sikkerhed det der skal aldrig være i kroppen,har hjulpet en del!

Desuden er jeg allerede i stand til at påvirke folk, til at frigive dopamin i hjernen i forvejen!
kokain,amfetamin ect. manipulere jo bare hjernen til at frigive dopamin og til at det er længere tid i hjernen!

Jeg kan huske hvor mareridtsagtigt det var at gå rundt i frygt for et "Dopamin Feedback loop"
men som sagt, så har jeg mere "selvkontrol end alle andre" det er jeg nødt til at have for at overleve!
Ellers var jeg sovset ind i Dopamin konstant! Og det er fra inderst til yderst!

Og nej jeg har aldrig taget Kokain eller Amfetamin!
Bjørnholt har fået mig til at påstå under tortur programmeringen, at jeg har prøvet
at tage amfetamin en gang i mit liv da jeg var yngre(hvilket er løgn)!

Jeg har haft overvejet det for en del år siden, at prøve både provigil og amfetamin,(for at vågne op) men gjorde det aldrig!

Farven inde i pokalen (sort) er vel fordi der har været brugt Benzin og Acetone for at kunne give
den den form, for så bagefter at fjerne det når den er kommet igennem tolden!

Utroligt hvad folk gør for profit! Ødelægge andres liv ect.(dem uden selvkontrol)
I det mindste bliver de ikke gjort kvante mekaniske af tortur!

Men det tyde på at menneskeheden, har haft sin start i Sydamerika, fordi flora har haft tid nok til
at gøre mennesker afhængige og dermed fået mennesker til at sprede planten overalt!
(noget jeg fortalte for en hel del år siden til folk bla. Bjørnholt som sikkert har syntes at det
var sjovt at få mig til at bytte om på betydningen af ordene "Flora og Fauna" ren programmering og Hypnose)

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr