Kvante Kørsel! 3.Juli 2010(Kvinde Kontrol)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-10 14:59

TvKanalen TV2News!

En Etnisk (Indisk?) kvinde og en lidt ældre Etnisk Caussaian med rødt hår
Klemte begge to til venstre* samtidig!

Lidt senere var der en Peter valgt, Joanna Scmidt Nielsen fra Enhedslisten som vrikkede med sin Næse!

Begge situationer var for at teste/kalibrere lidt, den med næsen vare ret bevidst,
da jeg først beordrede hendes næse til at klø(hvorefter min kløede og jeg var lige ved at klø den,
rettede "fejlen" og hun vrikkede med sin!
"fejlen "stammer fra noget jeg selv gjorde på et tidspunkt,
!aldrig gør noget ved andre som jeg ikke vil have at andre gør ved mig!"

Det har vist sig at være uheldigt for min egen og menneskehedens overlevelse!
Og min underbevidsthed og brainstem har bare gået udenom alligevel ligesom alt
Bjørnholt´s og Co´s programmering når det er muligt!

Desuden påvirkning i de tre kvinder ,manipulation af individuelle atomer så neurons sender
mig om(ihvertfald ikke i mænd)

Men det er ligeså nemt at gøre ved mænd som kvinder!

Og for den sags skyld individuelle atomer dybt under Jordens overflade, Haiti, Japan og andre steder
(Min brainstem reagere på Tetreado og de der grimme følelser der sker i ofre for det)

Desuden er Vodoo sadister overalt blevet advaret i forvejen!

Hvis folk vil have en Erstatning, så kan de sagsøge Karsten Bjørnholts/Bodil Egebergs/Sanne Hovgensens
nuværende eller tidligere arbejdsplads! Min Brainstgem reagere per automatik efter tortur programmeringen
og jeg har egentlig ikke noget imod det!

Det samme gælder oversvømmelse i New Orleans og for nylig i Kina
(se evt. indlæg "skattestigninger muligvis?" som åbenbart er forsøgt slettet fra Google´s nyheds gruppe arkiv,
men selvfølgelig ligger i alle andre nyhedsgruppe arkiver!)

Desuden får dem der sletter mine indlæg på Google 2 milliarder år ekstra i Helvede og jeg er sjovt nok i stand til det!
Jeg har bygget det! og det er nemmere end at påvirke individuelle atomer/neurons der er igang med noget i forvejen!

*Effekten er at deres venstre side bliver klemt en del sammen, man kan se det ved deres Øjne!
Det er ikke at de kniber øjene sammen men mere at øjenåbningen bliver mindre i venstre side,
det påvirker dem der ser på dem(deres underbevidsthed) at de to kvinde ligesom bliver styret til venstre!

Desuden er jeg begyndt at påvirke min hjerne masse
(De dårligst fungerende Neurons og Glia Celler bliver påvirket til at være nøjagtige kopier
af de bedst fungerende Neurons og Gliaceller i min Hjernemasse som den var da jeg var 17år gammel,
og boede på Egholmvej 28 i Nøbbet ved siden af Svinsbjerg i nærheden af Horslunde og Birket på Lolland"!

Det har været en stor succes her til formiddag og starten på eftermiddagen!
Nu er der en del bøvl, jeg mistænker frie radikaler fra en vandflaske i min bolig
(mit alarmsystems software er stadigvæk rodbehandlet/ændret på en måde som "ikke" kan lade sig gøre, ifølge producenten!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr