Dykkerferie med focus på vrag?
Fra : Jens P.

Dato : 02-07-10 12:27

Jeg kunne godt tænke mig at tage på dykkerferie en uges tid, senere på året.
Og Google finder også flere aktører der arrangerer dykkerferier /
liveaboard's. Men så vidt jeg kan se, så er focus på disse "blomster og
bier".

Det kan godt være, at jeg får klø nu. Men efter at have været i rødehavet
fire-fem gange, så har jeg set koraller og røde og blå fisk nok! Jeg vil
have noget gammelt jern!

Findes der arrangører, der har vrag som primære dyk? Og nok af dem, til at
udfylde en uge, for en Aowd'er? (Og gerne til en overkommelig pris) Findes
der evt. arrangører heroppe i de nordiske farvande?

Go' sommer, og happy go diving.
Jens P.

Fra : Jan Birk

Dato : 02-07-10 13:11

> Findes der arrangører, der har vrag som primære dyk? Og nok af dem, til
> at udfylde en uge, for en Aowd'er? (Og gerne til en overkommelig pris)
> Findes der evt. arrangører heroppe i de nordiske farvande?

Så rigeligt med gammelt jern og kanoner:

I køreafstand fra København:

*) http://www.pdyk.se/aktivitetsplan.html
*) http://stromboli.se/Nya_Stromboli/Valkommen.html
*) http://www.m24.nu/