Svinestregs programmering!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 16:44

Huskede lige den her:

Hvis du får det bedre, så skal du have det dårligere!
Når du får det bedre, så skal du have det dårligere!

Det får ofret til altid at gå og tale om hvor dårligt de har det, hvis
deres bevidsthed ikke snupper den!
(folk hader mennesker der kun snakker om hvor syge de er!)
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 16:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0foq6$vbu$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> deres bevidsthed ikke snupper den!
> (folk hader mennesker der kun snakker om hvor syge de er!)

Desuden føler jeg mig påvirket igen efter at jeg fjernede ca. 90 procent!

Så alle Caucasian Apartheid Sydafrikanere kan komme12 Milliarder år i helvede sammen
med de andre, jeg nævnte tidligere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 16:47

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0foum$9k$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Så alle Caucasian Apartheid Sydafrikanere kan komme12 Milliarder år i helvede sammen

Sjovt nok var det efter at jeg har haft drukket noget kaffe!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 17:01

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fp0e$fq$1@news.eternal-september.org...

> Sjovt nok var det efter at jeg har haft drukket noget kaffe!
> [...]
Desuden så har jeg fundet frem til den der har haft givet mig "Parkinsons bevægelser" engang imellem!
Det er programmering "højre side af halsen skal være følesesløs"

500 miliarder år i helvede til DJ Ævl(Ham der kaldte sig Torben og på et tidspunkt Preben og nogle kaldte ham Jesper)
for det!

Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 17:09

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fpp6$4ig$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> 500 miliarder år i helvede til DJ Ævl(Ham der kaldte sig Torben og på et tidspunkt Preben og nogle kaldte ham Jesper)

I ved selv typen, fuldstændigt et slimet væsel over for mænd der er vågne og kan bevæge sig!

Jeg vidste slet ikke hele den der hele den subkultur i Danmark eksisterede dengang , hvor sadister farer rundt i landet for at sikre
sig at deres ofre ikke vågner op og hævner sig, eller får dem spærret inde simpelthen ved at prøve at forgifte dem til at være
sindsyge
løgnhalse som folk tror er Narkomaner!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 17:18

X-Post :dk.helbred, dk.politik

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fq8d$6e1$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> sig at deres ofre ikke vågner op og hævner sig, eller får dem spærret inde simpelthen ved at prøve at forgifte dem til at være

Og af en eller anden grund ligger min Brainstem/Underbevidsthed op til at alle Kristne måske skal have sukker syge,
jeg ved ikke helt hvorfor(det må i undskylde nede på Lolland)

Mit blodsukker plejer altid at være iorden det har været stabilt lidt for lavt i en del år!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 17:23

FUT (follow up to): dk.helbred

nå ja, 20 milliarder år i Helvede til Bjørnholt og Co. plus Hubbard
oven i det de allerede har fået!