Spam
Fra : S. Kann

Dato : 30-06-10 06:28

Af de tilgængelige indlæg, jeg kan se i denne NG, er SAMTLIGE (33) fra
Peter Nicolaysen i Kjellerup.
Kan denne tumpe ikke stoppes, må gruppen vel anses for værdiløs, fordi
der ikke kommer indlæg af betydning for formidlinger vedr. helbred. Er
der andre grupper, det kan anbefales at bruge?
Stefan K

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-10 16:18

Den 30-06-2010 14:28, S. Kann skrev:
> [...]
> Kan denne tumpe ikke stoppes, må gruppen vel anses for værdiløs, fordi
> der ikke kommer indlæg af betydning for formidlinger vedr. helbred.

Du kan sende en klage til hans udbyder.

> Er der andre grupper, det kan anbefales at bruge?

Hvis der er, skal vi nok ikke fortælle om dem her.

Det sørgelige er, at manden helt klart er psykisk syg og har
brug for hjælp. Desværre går hans sygdom også ud over os
andre, idet han ødelægger denne gruppe med sine udgydelser,
som ikke kan være interessante for andre end ham selv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Else Holm

Dato : 30-06-10 16:32

Enig - jeg kører simpelthen hurtigt videre, når jeg ser indlæg fra
pågældende!

--
Else

Fra : Peter

Dato : 30-06-10 22:12

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Enig - jeg kører simpelthen hurtigt videre, når jeg ser indlæg fra
> pågældende!
>
> --
> Else

Jeg ser dem slet ikke - han er for længst sat på ignorer listen.

Peter

Fra : Henning Christiansen

Dato : 30-06-10 19:34

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Undgå virus og andet snavs på computeren:

På min Outlook Express har jeg "blokeret" ham, og jeg ser ikke hans indlæg
med mindre nogen svarer på dem.

Altså i Outlook Express, - medens man har den pågældende uønskede afsenders
meddelelse fremme på skærmen: Gå op i menuen til "Meddelelse" og vælg
"Bloker afsender"
--
Hilsen Henning

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-06-10 21:58

Den 30-06-2010 20:33, Henning Christiansen skrev:

> På min Outlook Express har jeg "blokeret" ham, og jeg ser ikke hans indlæg
> med mindre nogen svarer på dem.

Jeg tror, de fleste af os ved, hvordan man blokerer en
person. Det er ikke en holdbar løsning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og

Fra : Henning Christiansen

Dato : 30-06-10 23:29

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og ordsprog.

Ja - de fleste, men åbenbart ikke alle, der har brug for det. Men ok, så
kommer du med den holdbare løsning. - På forhånd Tak.
--
Hilsen Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-07-10 06:15

Kim Ludvigsen skrev den 30-06-2010 22:58:

> Jeg tror, de fleste af os ved, hvordan man blokerer en person. Det er
> ikke en holdbar løsning.

Helt ærlig: Er jeres finfølenhed ikke ved at tage lidt overhånd overfor
mennesker som har noget færrere ressourcer end jer selv?

Som I selv er inde på, så er Peter med stor sandsynlig psykisk syg.
han vælger så nogen temaer der er temmelig meget mere uskyldige end en
anden kendt usenet-skribent (initialer: B W).

Personlig svarer jeg ikke på Peters skriblerier og skimter dem også kun
ganske sporadisk. Skriblerierne giver sjældent nogen mening udover for
Peter selv....og det er vel også i orden.

Mon ikke man kan lave en meddelelsesregel i OutlookEkspress om at man
skal ignorere tråde som Peter Nicolaysen deltager i?
Alternativ: skift til noget software, hvor I kan.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Rado

Dato : 02-07-10 16:55

On Fri, 02 Jul 2010 07:14:41 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Helt ærlig: Er jeres finfølenhed ikke ved at tage lidt overhånd overfor
>mennesker som har noget færrere ressourcer end jer selv?

Tja, hvis det kan bidrage til at manden får det bedre at at skrive her
(og det er meget sandsynligt), så er det vel helt i tråd med gruppens
formål.

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,