Knogle!(rettet)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 10:21

Har fået noget af følelsen i Bihulen tilbage
(den har været programmeret væk, af sadisterne efter tortur programmeringen!)

Der er kommet en bule i bunden og en indsnævring i den forreste del!
Jeg er ret sikker på at huske at høre nogen tale om, at slå en flig af knoglen,
ellers har de groet noget ind, skåret huden op i bunden og sat det ind!

Lidt kvante kørsel burde få det væk!

Men efter 12år kan det være min brainstem er blevet vant til følelsen, min bevidsthed er ikke!
Under alle omstændigheder skal det væk! min knogler har altid været i topform, jeg har haft drukket
2 liter mælk om dagen efter jeg lå på sygehuset med mit knæ som barn og frem til tortur programmeringen!
som 25årig! Hvor Bjørnholt prøvede at få mig til at holde op med at drikke mælk, efter at han fik mig til at sige noget
om mælkeproducenter som han blev rasende over!

Han er sindsyg nok i hovedet, til at bruge halvdelen af sine sindsyge til at opfinde en eller anden form for Mælke antabus,
og istedet vælge programmering som en løsning!

Manden er så sindsyg og så god til at skjule det at han har valgt det arbejde han har(eller har haft), s
å han kan påstå at det ikke er ham der er den sindsyge(et arbejde der afskrækker de fleste!)

Desuden er det en stilling der gør det muligt at få fuldstændig 100 procent magt over folk,
det mest magtgale sindsyge sadistiske manipulerende røvhul produceret af menneskeheden
er selvfølgelig tiltrukket af det!

Præcis ligesom Nekrofile gerne vil være gravere eller obducere lig!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr