Roadtrip i USA - Online shopping
Fra : John B

Dato : 30-06-10 11:00

Hej alle,

Jeg skal på bilferie i USA i næste uge og 3 uger frem. I løbet af
turen kunne jeg godt tænke mig at shoppe lidt online, f.eks. via
Amazon eller lign. og så få det sendt til en adresse længere fremme på
turen (ikke hotel, motel eller privatadr., da jeg betragter det som
være for usikkert og ikke kommer forbi venner eller bekendte på denne
tur)

Er der nogen som ved om der findes en form for "Hold and Pickup"
service, som man kan få varerne sendt til, f.eks. på posthus eller
lign.? (Jeg har skrevet til Amazon's kundeservice, fik desværre ikke
noget brugbart svar)

På forhånd tak for hjælpen.

John

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-06-10 21:03

John B skrev den 30-06-2010 19:00:
> [...]
> service, som man kan få varerne sendt til, f.eks. på posthus eller
> lign.? (Jeg har skrevet til Amazon's kundeservice, fik desværre ikke

Hvad med Post Restante konceptet?

Eller General Delivery som de kalder det over there:

http://en.wikipedia.org/wiki/Poste_restante

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : John B

Dato : 10-07-10 16:19

On 30 Jun., 22:03, Carsten Riis <carsten.r...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> --
> med venlig hilsen            www.de3faktorer.dk
> Carsten Riis                  Mere skal der ikke til

Takker for input. Det ser ud til at være værd at undersøge nærmere, og
om det også gælder for pakker.

Mvh
John