Paris for unge mennesker?
Fra : ff@ff.com

Dato : 29-06-10 21:17

Hejsa jeg skal et par dage til Paris og har derfor købt en bog om byen. Men
syntes mest denne bog beskriver kirker og museer. Er der nogen som kan
anbefale nogle lidt mere "ungdommelige" ting at tjekke ud?

Er der fx et frilufts bad i Paris?

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 30-06-10 01:57

ff@ff.com wrote:
> [...]
> om byen. Men syntes mest denne bog beskriver kirker og museer.
> Er der nogen som kan anbefale nogle lidt mere "ungdommelige"

Prøv Lonely Planet's guidebog. Den plejer at være god. Den er på
engelsk.
Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Jet

Dato : 30-06-10 08:32

On 29 Jun., 23:17, "f...@ff.com" <a...@asd.com> wrote:
> [...]
> syntes mest denne bog beskriver kirker og museer. Er der nogen som kan
> anbefale nogle lidt mere "ungdommelige" ting at tjekke ud?

søg efter paris piscine publique og der kommer masser frem på Google

Fra : Jet

Dato : 30-06-10 08:34

http://www.piscinesparis.com/