Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
2 nye Nikon DSLR og et nyt 35mm 1.4 objek~
Fra : Soeren Friberg

Dato : 29-06-10 21:11

Fra : skeptikeren

Dato : 30-06-10 12:20

On Tue, 29 Jun 2010 22:11:23 +0200, Soeren Friberg
<hushovmesteren@msn.com> wrote:

>DSLR Magazine mener, at inden årets udløb ser vi 2 nye Nikon DSLR og et
>nyt 35mm 1.4 objektiv:
>http://www.dslrmagazine.com/breves/noticias-breves/pre-photokina-algo-se-mueve.html

Her er en maskinoversættelse - hvis det giver mening ;-(

Ny Nikkor?     PDF     Print     E-mail
Un artículo de Valentin Sama En artikel af Valentin Sama
martes, 03 abril 2007 Tirsdag 3 april 2007
De fuentes habitualmente muy fiables, hemos podido conocer que Nikon
estaría dispuesta a presentar, a mediados de año una serie completa de
nuevos objetivos. Normalt meget pålidelige kilder, kunne vi lære, at
Nikon ville være villige til at fremlægge i midten af året et komplet
sæt af nye mål.

Se traría de nada más y nada menos que 15 nuevos objetivos. El tema,
de ser cierto, tiene mucho más fondo del que pueda parecer a primera
vista, que de por sí, no es poco. Det er næsten det modsatte af
hverken mere eller mindre end 15 nye mål. Spørgsmålet, hvis de er
sande, har langt mere substans end det måske forekommer ved første
øjekast, at det i sig selv er noget. Veamos. Lad os se.

Presentar, de golpe, 15 nuevos objetivos nos debería hablar de un
sistema nuevo, comprendiendo desde angulares extremos hasta
superteles, pasando por "zoom estándar", macros y algún que otro
objetivo especial, como quizá "ojo de pez" y algún desplazable y
basculable. Indsend pludselig 15 nye mål bør vi tale om et nyt system,
der spænder fra ekstreme vinkler op SUPERTEL, fra "standard zoom",
makroer og nogle andre specielle formål, ligesom måske "fiskeøje" og
nogle løsøre og skråtstilles .

Introducir un sistema completo, nuevo, puede significar una de varias
cosas, o varias cosas a la vez, sobre todo si atamos cabos -por
endebles que sean- y observamos que los dos últimos modelos de SLR
digital presentados por la firma, carecen de motor de enfoque en el
cuerpo. Así, podría tratarse de una serie específicamente computada
para digital, de tipo telecéntrico, con motores ultrasónicos muy
mejorados, y quizá con una combinación especial de motor de enfoque y
estabilización. Indtast et komplet system, igen, kan betyde flere
ting, eller flere ting på én gang, især hvis bundet af reb, som er
svage, og vi konstaterer, at de sidste to digitale SLR-modeller
præsenteres af virksomheden, ingen motor fokus på kroppen. Således kan
det beregnes for en række specielt digital telecentric type, med
stærkt forbedret ultralyd motorer, og måske med en særlig kombination
af motor og stabilisering tilgang.

Lo suyo es que se emplease una nueva montura, de mayor diámetro, que
pudiese admitir (quizá), los objetivos de montura F, antiguos,
mediante adaptador. Todos estarán pensando a estas alturas en lo
mismo: ¿serán para formato completo o para formato tipo "APS-C"? Si
fuese lo primero, los objetivos tendrían que ser de un tamaño quizá
excesivamente grande... Deres er at bruge en ny ramme, større
diameter, der kunne indrømme (måske), F mount objektiver, gamle, med
en adapter. Alle vil tænke på dette tidspunkt i det samme: at være
fuld format eller format type APS-C "? Hvis det var den første, mål
bør være af en størrelse for stor måske ...

¿Será una nueva cámara Nikon, para ese nuevo sistema de 15 objetivos,
"esa" cámara misteriosa que incorporaría -según rumores paralelos- un
captor de calidad extraordinaria, quizá derivado de la tecnología
Foveon o similar? Eso entra ya más dentro de la especulación, pero lo
de los nuevos 15 Nikkor, parece que va, muy en serio. Er en ny
Nikon-kamera for et sådant system på 15 mål, "den" kamera-indarbejdes
mystiske parallel-rygter en fangevogter af ekstraordinær kvalitet,
måske afledt af Foveon eller lignende teknologi? Det kommer ind og
dybere ind i spekulationer Men hvad med den nye Nikkor 15, synes at
gå, alvorligt.
Miércoles 04/04/07, 17h: Y sin embargo... Onsdag 2007/04/04, 17h: Og
endnu ...

Otras fuentes, no menos fiables, indican, que "la cosa va por un
camino muy distinto"... Lo más curioso es que ambas fuentes son de
una muy alta fiabilidad, por lo que -para mi- el tema adquiere aún más
interés. Si tuviésemos que analizar ambas informaciones, quizá lo que
se este preparando es una profunda actualización de la línea de
objetivos Nikkor, manteiendo la montura, pero mejorando diseños para
"lo digital" e incorporando estabilización en todos o al menos en la
mayor parte ellos. Andre kilder, ikke mindre pålidelige, tyder på, at
"de ting er på en helt anden vej" ... sjov ting er, at begge kilder er
høj pålidelighed, så til mig-spørgsmålet bliver større . Hvis vi
skulle undersøge begge sæt oplysninger, måske er ved at forberede en
større opdatering af Nikkor-objektiv linje, hold mount, men forbedret
design for "digital" og indeholder en stabilisering i alle eller i
hvert fald de fleste af dem . Lo veremos conforme pasen los meses, eso
es lo único cierto. Vi vil se som månederne går, det er alt sandt.

Incorporo este matiz al artículo, debido a la gran expectación que
puedo contrastar ha generado mi comentario en DSLR Magazine Jeg
indarbejde denne nuance til historien, fordi den store forventning om,
at jeg kan sammenligne min kommentar har skabt i DSLR Magazine

Fra : Soeren Friberg

Dato : 30-06-10 12:59

On 30-06-2010 13:20, skeptikeren wrote:

> Her er en maskinoversættelse - hvis det giver mening ;-(
>
> Ny Nikkor?     PDF     Print     E-mail
> Un artículo de Valentin Sama En artikel af Valentin Sama
> at jeg kan sammenligne min kommentar har skabt i DSLR Magazine

Dårlig maskine.

De hævder fra en god kilde i Nikon, at der ved udgangen af året vil
komme to nye kameraer samt, at en ægte ny FX Nikkor 35mm f/1.4 vil være
tilgængelig meget snart.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-06-10 17:05

On Wed, 30 Jun 2010 13:20:29 +0200, skeptikeren
<skeptikeren@privat.dk> wrote:

>Her er en maskinoversættelse - hvis det giver mening ;-(

Oversættelse fra Spansk til DanskVis med latinske bogstaverved copy
paste over i Google:

Ny Nikkor? PDF Print E-mail
En artikel i Artikel AF Valentin Valentin Sama Sama
Tirsdag 3 april 2007 tirsdag 3 April 2007
Normalt meget pålidelige kilder, kunne vi lære, at Nikon ville være
villige til at fremlægge i midten af året et komplet sæt af nye mål.
Meget Normalt pålidelige Kilda, kunne vi Laer, Nikon på Villigen Vaera
Ville Til på AF Året fremlægge Midt i et AF Nye Mål Komplet bolt.

Det er næsten det modsatte af hverken mere eller mindre end 15 nye
mål. Temaet, hvis de er sande, har langt mere substans end det måske
forekommer ved første øjekast, at det i sig selv er noget. DET ER DET
næsten modsatte AF blotte Eller mindre hverken udgang 15 Nye forkert.
Spørgsmålet, Sande Hvis øh, Order DET Langt blotte udgangen maske
substans forekommer øjekast første ved, at DET ER noget i signa SELV.
Lad os se. Dreng du er.

Indsend pludselig 15 nye mål bør vi tale om et nyt system, der spænder
fra ekstreme vinkler op SUPERTEL, fra "standard zoom", makroer og
nogle andre specielle formål, ligesom måske "fiskeøje" og nogle løsøre
og skråtstilles . 15 Nye Mål pludselig Indsend bor vi eventyret OM et
Nyt system, der FRA Ekstreme spænder op SUPERTEL Vinkler, FRA
"standard zoom", Makro OG nogle Andre specielle formel ligesom Mask
fiskeøje "OG OG nogle løsøre skråtstilles.

Indtast et komplet system, igen, kan betyde flere ting, eller flere
ting på én gang, især hvis bundet af reb, som er svage, og vi
konstaterer, at de sidste to digitale SLR-modeller præsenteres af
virksomheden, ingen motor fokus på kroppen. Således kunne det beregnes
for en række specielt digital telecentric type, med stærkt forbedret
ultralyd motorer, og måske med en særlig kombination af motor og
stabilisering tilgang. Indtast et Komplet system, Igen, KAN Fri
mærkning Ting betyde, en Eller Fri mærkning Ting in bande, især Hvis
REB bundet AF, SOM ER Svago, OG vi konstaterer, at den Sidste til
digital SLR-Modeller AF præsenteres virksomheden, in motor Fokus Ingen
Kropp . DET KAN saled i række beregnes for digital specielt
telecentric type, MED stærkt forbedret Ultralyd motorer, OG MED maske
i Kombination Saerlig stabilisering Tilgang AF OG motor.

Deres er at bruge en ny ramme, større diameter, der kunne indrømme
(måske), F mount objektiver, gamle, med en adapter. Alle vil tænke på
dette tidspunkt i det samme: at være fuldt format eller standard
format "APS-C"? Hvis det var den første, bør målene være af en
størrelse for stor måske ... Er Deres i Brügge i ny Ramm, Storr
diameter, der kunne indrømme (MASK), F mount Objektiv, Gamle, MED i
adapter. Alle in dette modbydelige tænke tidspunkt i DET samma: På
Fuld Vaera format Eller APS-C format type? Hvis DET var den første, AF
Mål Vaera bor i Størrelse maske for Stor ...

Er en ny Nikon-kamera til dette nye system af 15 mål, "den"
kamera-indarbejdes mystiske parallel-rygter en fangevogter af
ekstraordinær kvalitet, måske afledt af Foveon teknologi eller
lignende? Det kommer som mere i spekulation, men den nye Nikkor 15,
synes at gå, alvorligt. Nikon-er ny kamera Til dette Mål AF 15 Nye
system "den" kamera-parallel-rygter mystiske indarbejdes i fangevogter
Ekstraordinær Kvalitet AF, AF afledt Foveon Eller maske Teknologi
lignende? Kommer DET IND i IND OG dybere spekulationer Mænd Finde MED
den Nye Nikkor 15 SYNES på ga, alvorligt.
Onsdag 2007/04/04, 17h: Og endnu ... Onsdag 2007/04/04, 17h: OG endnu

Andre kilder, ikke mindre pålidelige, tyder på, at "de ting er på en
helt anden vej" ... Det mærkelige er, at begge kilder er høj
pålidelighed, således at-for mig-spørgsmålet bliver endnu mere
interesse. Hvis vi skulle analysere begge sæt oplysninger, måske er du
forbereder en større opdatering af Nikkor-objektiv linje, holde den
mount, men forbedret design for "digital" and indarbejde stabilisering
i alle eller i hvert fald de fleste af dem. Andre Kilda, ikke mindre
pålidelige, tyder pa, at "Ting is Helt in buffer JEV i" ... Sjov Ting
øh, ER ved Kilder Begge pålidelighed Høj, sa Til MIG-spørgsmålet
Bliven Storr. Hvis vi kranium bolt undersøge Begge oplysninger, maske
ER ved at forberede i Storr: Læs AF Linje NIKKOR-Objektiv, hold mount,
mænd forbedret design for "digital" i stabilisering indeholder OG jeg
Allé Eller i hvert fleste AF DEM nederdel. Vi vil se som månederne
går, det er alt sandt. Månederne Vi SOM Går er modbydelige, DET ER alt
Sandt.

Jeg indarbejde denne nuance til historien, fordi den store forventning
om, at jeg kan sammenligne min kommentar har skabt i DSLR Magazine
indarbejde jeg Til This page Historien nuance, Fordia forventning OM
den butik, på jeg KAN Sammenligne skabt harmoni i min kommentar DSLR
Magazine
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.