GGI, anyone?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 01-07-10 20:31

Efter at have tegnet nogle simple polygoner vha. svgalib, har jeg fået
lidt blod på tanden. Næste skridt ligner GGI
(http://www.ggi-project.org/), men det kan jeg ikke få til at fungere.

Jeg kører en gammel laptop med FreeBSD _uden_ X, vel at mærke. De to
demoer, der findes på siden, giver mig en større bunke fejl når jeg
kompilerer dem, så jeg tror, jeg mangler noget grundlæggende.

Jeg har downloaded GGI Bundle, og kompileret og installeret libgii og
libggi.

Kan nogen hjælpe mig med et simpelt program, der bare tegner noget
simpelt på skærmen? Når først det er på plads, tror jeg, jeg kan klare
resten selv

På forhånd tak
Stefan