Atheros baseret netværkskort og win XP
Fra : Ukendt

Dato : 29-06-10 23:00

Hej Gruppe

Min kone har en IBM T41 laptop som har udviklet et irriterende problem
efter jeg opgraderede hendes netværkskort. NIC'et er et IBM NIC, så der
skulle ikke fuskes med bios, baseret på et Atheros chipsæt (802.11
a/b/g) og det har fungeret fint indtil jeg opgraderede mit netværk til
WPA2/AES. Nu er det kun en gang ud af 20 ca som den vil connecte
ordentligt til netværket. De andre 19 gange står den bare og forsøger at
få en netværksadresse, men uden held.
Driverne er fra 2007 og jeg kan ikke umiddelbart finde nogle nyere, men
det kan selvfølgelig være mig der fejler.
OS på laptoppen er windows XP / SP3.

Nogen der har en ide om hvad hulen jeg kan gøre inden hun stjæler min
bærbare istedet for?

/Steinbjørn

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-10 23:03

S. Sørensen skrev:
> [...]
> OS på laptoppen er windows XP / SP3.
>
> Nogen der har en ide om hvad hulen jeg kan gøre inden hun stjæler min

Argh.. den skulle selvfølgelig have været i den trådløse gruppe...

/S