Har Google en funktion som Dropbox?
Fra : Mr. Mox

Dato : 01-07-10 13:04

Har Google en funktion der kan det samme som Dropbox? Jeg ved man kan
gemme billeder i Webalbum fra Picasa, men kan man også tilgå
tekstfiler fra en anden maskine over nettet?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 01-07-10 20:10

On 01-07-2010 21:04, Mr. Mox wrote:
> Har Google en funktion der kan det samme som Dropbox? Jeg ved man kan
> gemme billeder i Webalbum fra Picasa, men kan man også tilgå
> tekstfiler fra en anden maskine over nettet?

Jeg vil ikke sammenligne det med Dropbox, men tekstfiler kan du nemt
gemme her:
https://docs.google.com/

--
/Bjarke
http://backup.cent.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-07-10 13:15

On 1 Jul., 21:09, Bjarke Ravn-Jonsen <bja...@mandril.invalid> wrote:

> Jeg vil ikke sammenligne det med Dropbox, men tekstfiler kan du nemt
> gemme her:https://docs.google.com/

> --
> /Bjarkehttp://backup.cent.dk
>
> For mail, ret til dansk TLD

Tak for svaret, jeg har jo ikke studeret det rigtigt endnu, men det
synes som om næsten alle mine breve gå i denn mappe?????
Mr. Mox