Forsøg på social ødelæggelse!(programmerin~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 06:22

Vågner op i morges, har sovet med åben terassedør!
Der mangler en T-shirt fra min bolig!(Der er stjålet og ødelagt så mange ting i løbet af årene)
Taler kortvarigt med min nabo der spørger om han må købe en cigaret,
jeg siger: jeg er løbet tør! På vej ned for at købe cigaretter klokken ca.6:48,
køber dem cirka klokken 7:00! Går hjem ad, klokken cirka 7:05 på vej forbi skolen,
lægger jeg mærke til to skolepiger på ca 5-8 år(En pædofil´s drømme mål)
Alt programmering skriger at jeg "skal" stoppe op og se på dem, eller tale med dem!
Jeg går videre, 20 meter væk er jeg ved at stoppe op, instiktivt(programmering)
det gør jeg ikke, jeg har ondt i foden osv osv...

Jeg er ikke det mindste i tvivl om at det er planlagt!(enten af mig selv, programmering)
Eller af Bjørnholt og Dj Ævl, jeg ved næsten med sikkerhed at de to, er nogen DJ Ævl eller Bjørnholt
enten allerede har pædofileret eller også har planlagt at gøre det ved!

Som sagt jeg er ikke en Pædofil!
(men jeg undre mig lidt over at to så små børn står alene ved skole klokken 7:00 om morgenen!)

Mangler ca 1/2 af min IK og der er gang i en masse personligheds forandrende programmering!
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 06:33

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0c00j$qt1$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Mangler ca 1/2 af min IK og der er gang i en masse personligheds forandrende programmering!

Forudsat det er DJ Ævl eller Bjørnholt, så er forældrene højst sandsynligt allerede ødelagte!
Og Dj Ævl er så fuldstændig uden selvkontrol ligesom Bjørnholt at de højst sandsyligt pragtisk,
taget skriver på ligene eller de overlevende, at det er dem! Men politiet er så fuldstændig
rodbehandlet i hjernen at det er ligegyldigt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 06:40

> [...]
>
> Mangler ca 1/2 af min IK og der er gang i en masse personligheds forandrende programmering!

skolen ikke skole!(også programmering)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 29-06-10 06:49

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0c110$ud2$1@news.eternal-september.org...

> skolen ikke skole!(også programmering)

> [...]
(Efterhånden 12 år siden, at jeg har været helt vågen,har været 99,99 procent vågen et par gange!)

Lige siden jeg gik med til at prøve noget emdr, for at se om det kunne hjælpe på en depression,
og tog Karsten Bjørnholt,Bodil Egeberg og Diskjockey Ævl i forædderi(og senere mord)

Har jeg været uvågen!