Fedtpletter af hynder
Fra : Flemming N

Dato : 28-06-10 20:28

Hej
Der er kommet fedtpletter, sandsynligvis solkreme på beige microfiberhynder.
Hvordan får jeg dem væk?
/Flemming N

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 29-06-10 15:32

Prøv en gang opvaskevand
Hans

Fra : Flemming N

Dato : 29-06-10 17:03

OK. Det vil jeg prøve. Tak

Fra : steffen skov

Dato : 29-06-10 17:18

Hej hov - stop lige
Har du nogle koncentrerede fedtpletter på betrækket, skal du ikke starte med
en gang sæbevand. Du skal give pletterne noget sulfo direkte fra flasken, og
lade det trække ½ time. Så kan du bruge meget varmt opvaskevand, som
skrevet.
Hilsen Steffen
---
"E`BAAD", Pd nr. 18,
Bådlauget Krogen, Århus

Fra : Roderiet

Dato : 30-06-10 11:37

Hej der Da vi sidste år fik nye hynder af microfiber, anbefalede
møbelpolsteren, at vi ikke brugte sulfo ell. lign. til svære pletter, men et
produkt kaldet Niroclean. Det er dyrt og vi har sandt at sige ikke haft
brug for det endnu, så vi ved ikke om det er så effektivt som fortalt.
Hvorom alting er kan det blandt andet fåes her :
http://www.cmot.dk/default.asp?id=712&pid=1513
Som er en adresse der er googlet. måske det fåes billigere andetsteds.
mvh Niels F.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-07-10 08:47

"Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Der er kommet fedtpletter, sandsynligvis solkreme på beige
> microfiberhynder. Hvordan får jeg dem væk?
> /Flemming N

Iøverigt... hvordan gik det med dit Facnor rullestag, fandt du ud af hvordan
man vedligeholder / smøre det?

Mvh
JR

Fra : Flemming N

Dato : 03-07-10 10:00

Hej Jan
Du må forveksle mig med en ande. Mit rulleforstag er et Furlex.
MvH
Flemming N

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-07-10 13:08

> Hej Jan
> Du må forveksle mig med en ande. Mit rulleforstag er et Furlex.
> MvH
> Flemming N

Du har ret!!! Det var Flemming Torp der skrev om facnor sorry

Mvh
JR