lidt mere!
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 14:27

Føler mig påvirket af et eller andet kemi eller alkohol! og lidt uklar!
Bjørnholt og Co. plus Hubbard det uduelige røvhul får 15 milliarder
år ekstra i Helvede!

Desuden får alle Scinetologer forhenværende/nuværende og fremtidige
100 år i helvede! Det samme gælder alle Bjørnholts Kollegaer

desuden føler jeg at jeg mangler ca. 1/4 af min IK! Sammenlignet med før Tortur programmeringen!

100 Milliarder år ekstra i Helvede til Bjørnholt og Co. og den uduelige!

Desuden følger jeg påvirkningen frem til der hvor den opstod! Og alle får en milliard år i Helvede!

Har indtaget C-vitaminer,vitamin pille, Glutathione og er ved at lave to liter kalium væske!

Køre lidt med Kvanten og regner med at påvirke indtil at jeg har flere velfungerende
Neurons og Glia Celler en andre mennesker!(Igen) det bliver så nøjagtige kopier af dem jeg havde
da jeg var 17-19 år gammel og boede på Egholmvej 28, "Nøbbet" , 4913 Horslunde
(det der idag bliver kaldt Lolland Kommune) det må så blive 1990-1993 efter nuværende tidsregning!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 14:29

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> (det der idag bliver kaldt Lolland Kommune) det må så blive 1990-1993 efter nuværende tidsregning!

Og nå ja, mine lunger!(For at levere Ilt nok!)