Lidt mere programmering! og manipulation!
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 12:32

Og manipulation af hjernen, mest Bjørnholts, og Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde!
Der har haft travlt med EMDR, med at indsætte billeder i drømme med det foremål
at fjerne eller sænke Testosteron niveauet! Mest forsøg på at antyde perverserier som er pure løgn!

Så hjernen bliver ødelagt!

Hvis jeg var en perverser så ville jeg bare sige det og skrive det!
Testosteron forklare hvordan min sexlyst var/er/ og skal være!
Og det til trods for det mest ekstreme tortur noget levende væsen
"nogensinde"(og det ord er brugt af en grund) bliver udsat for!

Min sexlyst skal være præcis som den var da jeg var melle 12-23 år gammel!
en fint tidspunkt at kalibrere efter er da jeg var mellem 15-19 år gammel!
(dvs. Præ-Tortur-Programmering)

Den skal ikke være den mindste smule anderledes! Der må intet programmering eller tortur være
der ændre den det mindste eller sænker den!

Jeg er så småt begyndt at overveje at gå andre efter, ihvertfald de værste i verden og rette dem til!
Der er altid nogle ekstreme tilfælde!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 12:36

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der ændre den det mindste eller sænker den!
>
> Jeg er så småt begyndt at overveje at gå andre efter, ihvertfald de værste i verden og rette dem til!

Og det har også en del at gøre med at køre med kvanten!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 12:46

--
> [...]
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

> Og det har også en del at gøre med at køre med kvanten!

Og jeg er den eneseste der egentlig må, ihvertfald på mænd(rette dem til uden deres tilladelse)!
En perverser Som Bjørnholt må selvfølgelig ikke!

Desuden, når jeg gør det, så er det et Religiøst Mirakle(Kvante Mekanik)!
Hvis andre gør det så er det en forbrydelse!
Medmindre de forskellige lande laver deres lovgivning om!

Så længe kvinderne ikke er Sadister eller Homoseksuelle, så er jeg egentlig ligeglad,
faktisk er jeg ret ligeglad på det område så længe at de bliver gjort gravide af mænd!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 12:50

> [...]
> faktisk er jeg ret ligeglad på det område så længe at de bliver gjort gravide af mænd!

Kvinderne må selvfølgelig aldrig bestemme over manden under sex akten!
Så er der noget helt galt både med kvinden og manden og højst sandsynligt også afkommet!

Det er noget med Testosteron og Dominans!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 12:57

> [...]
> Så er der noget helt galt både med kvinden og manden og højst sandsynligt også afkommet!
>
> Det er noget med Testosteron og Dominans!

Og det er sjovt nok, "noget" jeg skal bestemme!
Hvis i er for problematiske bliver i bare repareret! Det tager måske lidt tid før i
indser at i egentlig ikke har ligeså stor lyst til det(den form for forkerthed) som i havde før!

Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 28-06-10 13:05

> [...]
> indser at i egentlig ikke har ligeså stor lyst til det(den form for forkerthed) som i havde før!
>
> Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Og jeg ved også godt at Bjørnholt og Co. har haft brugt min hjerne i 12 år
til at gøre folk til perverse eller uperverse som de nu har haft lyst til, den skade bliver selvfølgelig fjernet!
Bla. ville Diskjockey Ævl have Pædofile, hvilket er åndsvagt, da det automatisk sker hvis kvinderne ikke er under kontrol!
I et langt nok tidsrum(som i Vesten)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-06-10 20:47

> Og det har også en del at gøre med at køre med kvanten!

> [...]
Og ja, jeg er stadigvæk cølibat, og har været det siden jeg var 19år gammel!
(jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder under tortur programmeringen da jeg var 25-26 år gammel)