28 Juni lidt om helbred og kvante kørsel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-06-10 07:41

X-Post Politik og Helbred

Et forsøg på at gøre mig til en gal hattemager(sådan føles det fysisk)
Desuden en del personligheds forandrende programmering, mest Bjørnholt´s
og "Sadist Nazisten som påstod hun var en jøde og måske også var det"
(noget med at fjerne selvkontrol, og få mig til at fremstå som en uden, jeg har altid
anset mig selv for at være det menneske med mest selvkontrol, bla. min holdning til alkohol,
og alting i min personlighed afspejler dette!

Jeg tror også det har en hel del at sige, når det drejer sig om ,at være i stand til at køre med kvanten!

Jeg gjorde det allerede en del under tortur programmeringen! "ellers havde jeg ikke været i live"

desuden er der en programmeret følelse og måske også fysisk efterhånden der prøver at bilde
mig ind at der er noget galt i højre side af kraniet og hjernen!

Reperation, Vedligeholdelse og Regeneration!

Desuden føler jeg at jeg får det fysisk bedre når jeg stritter Bjørnholt og Co. og Hubbard noget ekstra tid
i helvede, så det er uden tvivl det rigtige at gøre!

Klemte en lidt ældre tv journalist(rødt hår) igår i venstre side, ret markant, desuden drejede jeg hende lidt til
venstre også, et par gange(venstre øjeæble, meget kortvarigt halvt sekunds varighed- et sekunds varighed)

Der er flere forskellige grunde, den ene er at påvirke folks underbevidsthed, en ande forklare hold b "at alt hvad de kan kan jeg
gøre bedre" og hvis jeg gør det, så er det et religiøst mirakel og fuldstændigt lovligt, hvis de gør det,
så er det tortur og programmering og fuldstændigt ulovligt!

Desuden er der en del programmering der har til foremål at, enten få mig til at fremstå som den onde, eller også at afskrække
mig fra at gøre ting i den retning fordi så tror fol at jeg er den onde bla bla...

Alt hvad de foretager sig drejer sig om at undgå at jeg hævner mig på dem(ihvertfald på et tidspunkt dengang)
Så enten vil de have at folk forsøger at myrde mig, eller også at jeg lader være med at gøre ting i den retning!

Hvilket jeg ikke gør!

Der er en sidste grund som er ret vigtig, især på dette tidspunkt af året!
Det er at kvinder gør som regel en hel del ud af at være attraktive(hvilket er fint nok) og render rundt mere eller mindre
uden tøj på, men hvis mænd gider se på dem, har de en uheldig tendens til at sige ting som "Det er heroppe det foregår"
hvis mænd ser på andet end deres øjne!

(de skal ikke bestemme over mænds øjne, der er mennesker der er programmeret til at gøre hvad andre siger til dem!
Og selv hvis der ikke var det, så skal de ikke bestemme over hvad mænd "Må" se på!)

FUT(Follow up too) dk.politik
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-06-10 07:56

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i09g8s$ka3$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> Og selv hvis der ikke var det, så skal de ikke bestemme over hvad mænd "Må" se på!)

Det var på tvkanalen TV2News (gad vide om jeg har givet dem højere ratings?)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-06-10 07:58

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-06-10 08:06

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i09h70$n8v$1@news.eternal-september.org...

> --
> [...]
Af en eller anden grunder der nogle bedragere der forsøger at slå plat på hvad jeg foretager mig,
opdigte andre grunde, ødelægge påvirkningen af folks underbevidsthed, og egentlig bare lave bøvl!
Så det kan være det bliver nødvendigt, at alle kvinder i landet begynder at skele ud af på venstre øje!
Så kan de også se ud over "deres egen næsetip" det gælder også dem der på nuværende tidspunkt ,
er enten drejet at til højre eller klemt lidt derover!

Det kan også være jeg begynder på BBC og ARD,ZDF senere(igen)
Jeg skal lige snakke med Kabel TV på et tidspunkt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-06-10 09:41

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i09hmv$p3a$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Det kan også være jeg begynder på BBC og ARD,ZDF senere(igen)
> Jeg skal lige snakke med Kabel TV på et tidspunkt!

Købte noget "røget filet" og opdagede da jeg kom hjem at det er svinefilet!
Så nu har jeg smidt det i fryseren i stedet!