København + romantisk restaurant ?
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 27-06-10 20:20

Hej

Min bedre halvdel og mig selv skal til københavn om en tre uger, bare på
afslapnings ferie, vi skal være der en uges tid, men mens vi er der har min
kæreste fødselsdag, jeg har det meste af dagen planlagt, men mangler at
finde en lille hyggelig/romantisk restaurant hvor vi kan spise aftensmad om
aftnen. Hun har fødselsdag en onsdag. Vi skal bo på Vestergade, ikke ret
mange meter fra rådhus pladsen.

Er der nogen der kan give nogle fif ?

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 27-06-10 21:37

"Jacob d'Andrade" <thezub@FJERNgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> aftensmad om aftnen. Hun har fødselsdag en onsdag. Vi skal bo på
> Vestergade, ikke ret mange meter fra rådhus pladsen.

Hvad med denne: http://noma.dk/ ?Verdens bedste restaurant.

Eller leder du efter en anden prisklasse?

VH Pernille

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 29-06-10 10:28

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen

SNIP

> Hvad med denne: http://noma.dk/ ?Verdens bedste restaurant.
>
> Eller leder du efter en anden prisklasse?
>
> VH Pernille

Det er nok lige i overkanten

Mvh Jacob

Fra : alexbo

Dato : 27-06-10 23:07

"Jacob d'Andrade" skrev

> [...]
> aftensmad om aftnen. Hun har fødselsdag en onsdag. Vi skal bo på
> Vestergade, ikke ret mange meter fra rådhus pladsen.

Nu synes jeg ikke restauranter er romantiske uanset levende lys på bordet
og ungarnsk violinspiller, men nedenstående har jeg tænkt mig at invitere
konen på ved lejlighed.
Den ligger så også i nærheden af jeres bopæl, så efter en måske lang dag,
kan det være rart ikke at slutte i den anden ende af byen.

http://www.tripadvisor.dk/Restaurant_Review-g189541-d1528309-Reviews-Tight-Copenhagen_Zealand.html
http://ibyen.dk/restauranter/cafekontrol/article805485.ece

Men jeg synes at vejret er afgørende for valget, er det til udendørs kunne
Gråbrødretorv, Nyhavn eller en af de mange små cafeer hvor man sidder ude på
vejen, være en mulighed.
http://www.aok.dk/byen-rundt/graabroedretorv
http://www.cafestella.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 29-06-10 10:33

SNIP

> [...]
> Gråbrødretorv, Nyhavn eller en af de mange små cafeer hvor man sidder ude

Det ser lovende ud

Mvh Jacob

Fra : jk

Dato : 29-06-10 11:49

On Sun, 27 Jun 2010 21:19:45 +0200, "Jacob d'Andrade"
<thezub@FJERNgmail.com> wrote:

> [...]
>aftnen. Hun har fødselsdag en onsdag. Vi skal bo på Vestergade, ikke ret

Famo er helt sikkert stedet !

http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/famo

Restauranten ligger i Saxogade (sidegade til Vesterbrogade nær
Vesterbro Torv). Der skal bestilles tid med det samme, hvis der skal
være en plads.

Det er ikke afsindig dyrt. Mellemdyrt.

mvh

John

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 29-06-10 17:00

Det ser godt ud de forslag der er kommet, men er det svært at finde en
restaurant der har et lidt blandet udvalg der også er god?

Mvh Jacob

Fra : Krabsen

Dato : 29-06-10 17:29

Den 29-06-2010 17:59, Jacob d'Andrade skrev:
> Det ser godt ud de forslag der er kommet, men er det svært at finde en
> restaurant der har et lidt blandet udvalg der også er god?

> [...]

Muligvis hverken lille eller hyggelig, men hvad med Alberto K? - på
toppen af det gamle hotel Scandinavia (nu SAS Royal) med udsigt over
København, Tivoli m.v.

A'pro'pos det - så Tivoli? Det er da hygge ud over alle bredder, og
ikke alle restauranter der er bygget på snyd-turisten-grundigt konceptet..

F.eks. er 'Den Skaldede Kok' absolut brugbart og fornuftigt i pris.