Ikke damernes ven :o)
Fra : Pwh

Dato : 27-06-10 18:27

Den anden dag kaldte en ung dame mig jo for en led egoist pgr en syg And.
Idag ramte jeg en anden ung dame med Angels tennisbold i hovedet
Hun lå i skjul bag noget højt græs så jeg ikke kunne se hende da jeg kastede,
i stedet for at hoppe op fra jorden kom der en hul lyd, undrede mig lidt
Hun blev ret muggen og kaldte mig fuldstændigt sindsyg (sikkert rigtigt)

Så jeg scorer ikke rigtigt på vores lufteture for tiden, tøserne er nok bare
jaloux fordi jeg følges med en smuk ung dame som Angel

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-06-10 18:32

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> i stedet for at hoppe op fra jorden kom der en hul lyd, undrede mig lidt
>
> Hun blev ret muggen og kaldte mig fuldstændigt sindsyg (sikkert rigtigt)

Det skal du ikke tage dig af Jens. Du var da lovligt undskyldt, når du ikke
kunne se hende.

Det må være varmen der gør det. Der var 39 grader i vores udestue idag !!!
Så den er vist kun til aften og morgenbrug for tiden.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 27-06-10 18:42

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
>

> Det skal du ikke tage dig af Jens. Du var da lovligt undskyldt, når
> du ikke kunne se hende.

Jeg undskyldte ellers mange gange, men kunne slet ikke trænge igennem,
der var ikke grænser for hvor ondt sådan en tennisbold kastet i en blød
bue kan slå, hun var grædefærdig

> Det må være varmen der gør det. Der var 39 grader i vores udestue
> idag !!! Så den er vist kun til aften og morgenbrug for tiden.

Hun er nok bare blevet forskrækket, det er jo også ubehageligt nok

/Jens (som også har svedt godt på arbejdet idag)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-06-10 21:22

Pwh skrev:

> Jeg undskyldte ellers mange gange, men kunne slet ikke trænge igennem,
> der var ikke grænser for hvor ondt sådan en tennisbold kastet i en blød
> bue kan slå, hun var grædefærdig

Det har nok været det der du ved...

> Hun er nok bare blevet forskrækket, det er jo også ubehageligt nok
>
> /Jens (som også har svedt godt på arbejdet idag)

Hvorfor faen går du da osse på arbejde om søndagen!?

I morgen blir det i øvrigt endnu "værre"

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-06-10 05:04

Hans Paulin (6310), skrev:

> Hvorfor faen går du da osse på arbejde om søndagen!?

Jeg arbejder fast søn-man-tirsdag, og har så weekend i 4 dage,
det er ret vanedannende kan jeg love dig

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-06-10 07:55

Pwh skrev:

> Jeg arbejder fast søn-man-tirsdag, og har så weekend i 4 dage,
> det er ret vanedannende kan jeg love dig

Har selv kørt 2x12 timer lø./sø. igennem en del år; dét er dog nu
foreløbig nedlagt

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jopa

Dato : 27-06-10 21:33

Pwh formulerede søndag:

> Jeg undskyldte ellers mange gange, men kunne slet ikke trænge igennem,
> der var ikke grænser for hvor ondt sådan en tennisbold kastet i en blød
> bue kan slå, hun var grædefærdig

Problemet er at kvinder ikke har forstand på bold

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-10 19:35

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare
> jaloux fordi jeg følges med en smuk ung dame som Angel

Det er da også nogle forunderlige måder, du prøver at score på )))

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 27-06-10 19:44

Benny Mortensen, skrev:

> Det er da også nogle forunderlige måder, du prøver at score på )))
>
> M.V.H....Benny..

Jeg får da kontakt
Det skulle lige have været i Tysons dage, så havde hun først fået en bold
i hovedet og så 100 pund Tyson tonsende glad bagefter

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-10 08:07

> Jeg får da kontakt
> Det skulle lige have været i Tysons dage, så havde hun først fået en bold
> i hovedet og så 100 pund Tyson tonsende glad bagefter
>
> /Jens

Ja det ville have været et kosteligt syn.... Det tror jeg, at jeg må
prøve.... Jeg sender Skrubtudsen ud for at gemme sig, og så sætter Fie igang
med en rundering... Og vi stopper, når Fie finder en, halvt så gammel som
Skrubtudsen, og skynder os hjem )...

M.V.H....Benny..

Fra : jytte M

Dato : 27-06-10 14:14

On 27 Jun., 19:26, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> Den anden dag kaldte en ung dame mig jo for en led egoist pgr en syg And.
> Idag ramte jeg en anden ung dame med Angels tennisbold i hovedet
> Hun l i skjul bag noget h jt gr s s jeg ikke kunne se hende da jeg kastede,
> i stedet for at hoppe op fra jorden kom der en hul lyd, undrede mig lidt
> Hun blev ret muggen og kaldte mig fuldst ndigt sindsyg (sikkert rigtigt)
>
> S jeg scorer ikke rigtigt p vores lufteture for tiden, t serne er nok bare
> jaloux fordi jeg f lges med en smuk ung dame som Angel
>
> /Jens

Ha ha jeg kan lige se det for mig :) Det er vist godt, at du snart får
en lille hvalp, for det kan i hvert fald trække damer til, så du kan
få rettet lidt op på dit omdømme igen )

Fra : Pwh

Dato : 27-06-10 21:21

jytte M, skrev:

> Ha ha jeg kan lige se det for mig :) Det er vist godt, at du snart får
> en lille hvalp, for det kan i hvert fald trække damer til, så du kan
> få rettet lidt op på dit omdømme igen )

Du har som den eneste gennemskuet hvorfor jeg skal have en hvalp

/Jens

Fra : jytte M

Dato : 27-06-10 23:23

On 27 Jun., 22:21, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> Du har som den eneste gennemskuet hvorfor jeg skal have en hvalp

Jeg har selv en "lille" hvalp, og kan forsikre dig om at det
virker

Jytte M