Ting og sager om helbred!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-06-10 14:00

Mangler ca 1/3 af min IK sammenlignet med Pre-Tortur programmering
(og det udtryk bruger jeg med god grund!)
Og jeg skal lade være med at forsøge at bilde mig selv ind at det ikke er
sandt pga. programmering!
Men istedet gøre noget ved det!(dvs. reperation,vedligeholdelse og regeneration)
Desuden lidt ondt i højre ankel!

(så jeg må køre lidt med kvanten, og fjerne Bjørnholts og Co´s programmering der stritter imod)
bla "du må aldrig gøre ting der er gode for dig selv" , "hvis det er godt for dig så er det dårligt for andre",
"du må aldrig helbrede dig selv"

desuden er det blevet fuldstændig "konventionelt" for mig at køre med kvanten, hvilket lader mig skøjte
uden om en del af det programmering!

Og som altid "beviser fra virkligheden" i mig og omkring mig! Hvilket "skal" være derinde i bunken af programmering!

Desuden C-Vitamin(syreneutral depot form),Vitaminpille,Calcium,Magnesium,Fiskeolie!
og en stor mængde Testosteron(produceret af mig selv) hvilket kræver
(at min sex lyst skal være fri af programmering, det samme gælder vrede)

Testosteron, grunden til at mænds hjerne i gennemsnit vejer 200-300 gram mere end kvinders
i gennemsnit(en hulens masse regnekraft)

Tag en liter mælk, hæld halvdelen ud plus lidt ekstra, det der er tilbage vejer sådan ca.
(Den med mælken er forsøgt gjort sur, af Bjørnholt og Co!)

Men i ved, et halvt kilo hakket oksekød! Lav en bøf! Det der er tilbage vejer sådan ca.
det det drejer sig om!

Desuden kan et for lavt niveau føre til Osteoporose!

I ved selv hvad Jesus forklarede Kvinderne!
Sid på jeres knæ, modtag legmet få en klat og Desinficer!
I Faren´s, Sønnens og Den Hellige Ånds Navn
(mænds vilje og lyst til at bestemme over kvinder)
Fordi i ved ikke hvad der er bedst for jer selv!

Og uanset hvad folk påstår så var han en god person! Og hans underbevidsthed
har forklaret folk tingene i tusinder af år og han har haft hjulpet og reddet en masse mennesker!

Og det er tid til Islam, fordi kvinderne skal forstå tingene!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-06-10 14:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i07i1j$sid$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Og det er tid til Islam, fordi kvinderne skal forstå tingene!

Og husk at Jesus Kristus er også en Hellig person for Muslimerne!

Desuden har jeg en lille rød plet på venstre kind(takket være Bjørnholt og Co!)
så Kineserne og Nord Koreanerne bliver nødt at holde op med deres Kommunisme og
Ateisme desuden har jeg andre antioxidanter end Te!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx