Kølekompresser
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-06-10 10:32

Hej NG

Øv, mit Coolmatic 65 aggregat (kompresser) er vist brændt sammen, elle
kortsluttet inde i selve kompressoren.

Den brænder sikringen hele tiden, men feakobler jeg elektronikken fra selve
kompressoren sker det ikke.

Det er en Danfoss kompressor og fordamperen er loddet på selve aggregatet
;o(

Nogen med gode forslag eller nogen der ligger inde med noget spændende!!!

Mvh
JR

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-06-10 19:46

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen-net.dk> skrev i meddelelsen

> Nogen med gode forslag eller nogen der ligger inde med noget spændende!!!

Lyder til at kompressorens viklinger er kortsluttede - så der ska en ny til.
Desværre er Danfos jo ikke, hvad det har været ;-(