Andet multimedie
bentjuul 3670
Reregistrering af Corel 10
Fra : milux

Dato : 25-06-10 11:40

Imrømmet, jeg er aldrig kommet længere end CorelDraw 10 og den har jeg
lige geninstalleret efter at have skiftet hardware og OS, til W7.

CD10 går ind på en webside der ikke findes for at fixe registreringen,
så hvad gør jeg så ?
Jeg har selvfølgeligt lovligt licensnummer og jeg har søgt under
support på Corels hjemmeside uden held.

mvh milux

Fra : Per*

Dato : 12-07-10 22:36

Samme problem her - men det er det mindst alvorlige, for 10 kører elendigt
og ustabilt på win7, selv når jeg beder Windows om at være rigtig primitiv
(XPsp2).

Per*