Ferie i Bøhmen Det Bøhmiske Schweiz eller~
Fra : KimH

Dato : 24-06-10 16:49

Min Kone og jeg vil prøve at køre til nord Tjekkiet her til sommerferien ,
så ville lige høre her om nogle har gode tips til Hvor man evt. kan booke
Hotel eller feriehus et central sted i nærheden af naturen og byområde , og
gerne et sted hvor der er nogle restauranter i nærheden , så man også kan få
en øl eller vin , uden at skulle ud at køre
Har i nogle gode forslag modtages de gerne :)))

Mvh. Kim

Fra : lhs

Dato : 24-06-10 17:58

Hej Kim