Sydtyskland /Berchtesgaden
Fra : Claus

Dato : 23-06-10 08:18

Hej gruppe.
Vi går med lidt planer om en kør selv ferie til syd-tyskland, måske
nærmere bestemt omkring Berchtesgaden eller i det område. Er der nogle
her i gruppen der kan anbefale noget indkvartering, gerne lejlighed,
med en god udsigt. Hvis der findes noget med et sted men et lille
badeland/ swimmingpool ville det bare være ideelt.
Hilsen
Familien Larsen

Fra : Ped

Dato : 24-06-10 19:21

Den 23-06-2010 16:17, Claus skrev:
> [...]
> med en god udsigt. Hvis der findes noget med et sted men et lille
> badeland/ swimmingpool ville det bare være ideelt.

Jeg var der for et par år siden i forbindelse med et GPZ 1100 træf
- et fantastisk område!
http://www.pedmail.dk/alpentreffen/slides/Image16.html
En tur på Rossfeld Ringstrasse
http://www.agermanyattraction.com/germany-attractions-mp/rossfeld-hhen-ringstrasse.htm
er simpelthen et must. Jeg boede dog ikke lige der i området, men lidt
længere nordpå, i Trostberg, der var udgangspunkt for træffet.
Der er muligvis noget indkvartering at finde her:
http://www.berchtesgaden-last-minute.de/
Rigtig god tur!

M.v.h.

Jens L. Pedersen