Gamle telefonbøger
Fra : Kert Rats

Dato : 22-06-10 22:30

Jeg er blevet anbefalet at spørge om nedenstående også i denne gruppe.

Mit spørgsmål er, om det er muligt at anskaffe telefonbøger fra 1960'erne?

Mit spørgsmål er foranlediget af, at jeg netop har fået retableret min
velfungerende gamle 08-telefon. Telefonen er
i dag nydeligt placeret på et entrebord, som tilmed prydes af et kaffestel
fra National Scala - ak ja, det var tider, dengang.
Som supplement til telefonarrangementet på entrebordet vil jeg meget gerne
tilføje telefonbøger fra 1960'erne.

Venligste hilsner fra

Kert Rats
Entusiastisk old school-telefoniker

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 24-06-10 17:07

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> wrote in message
> Mit spørgsmål er, om det er muligt at anskaffe telefonbøger fra 1960'erne?

Man kan tilsyneladende ikke finde nogen via http://www.antikvariat.net/
Hvad med den blå avis eller noget i den retning?

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's if replying by e-mail.

Fra : Kert Rats

Dato : 24-06-10 23:23

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> wrote in message
>
> Man kan tilsyneladende ikke finde nogen via http://www.antikvariat.net/
> Hvad med den blå avis eller noget i den retning?

Tak for dit bud på, hvor jeg kan finde gamle telefonbøger. Der er dog ganske
rigtigt ikke bid på http://www.antikvariat.net/

Jeg har prøvet dba.dk - uden held.

qxl.dk havde en auktion om gamle telefonbøger, men auktionen er desværre
sluttet.

Jeg søger med søgeordet "telefonbog" eller "KTAS".

Venligst

Kert Rats