søren kragh-jacobsen
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-06-10 02:59

http://da.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8ren_Kragh-Jacobsen

har lige set gangs of NY og vil du se min smukke navle
http://www.imdb.com/title/tt0078464/
- jeg synes den sidste
er den bedste selv om den første ikke er dårlig :)
Søren Krag Jakobsen kan slippe afsted med at være følsom sentimental osv.
uden at virke prætentiøs.
Thomas Helmig gør nogenlunde samme år et hit hvor han står og banker
på en dør imens han i bedste fald gør sig noget der minder om tanker
om han er klinisk idiot eller bare normal på en måde jeg aldrig
har forstået skal jeg ikke kunne sige - men pointen er de vil det samme.

men for lige at vende tilbage til 70 erne og begyndelsen af 80 ernes
Ungdoms film så havde de altså hjerte på en måde der ikke er set siden
synes jeg , jeg ved jeg har skrevet det før - men det overasker mig hver
gang jeg opdager det :)

- selv om der er kommet meget godt efter - så havde det noget som ikke kom
igen .. synes jeg.

BMM