Hvor købes alurør??
Fra : Lars Hansen

Dato : 22-06-10 21:07

Hejsa

Sallingshornene på min båd er temmeligt koroderede og derfor vil jeg gerne
lave nogle nye.
Men hvor får jeg fat i noget 25 mm alurør med en godstykkelse på ca. 2 mm???
Det må gerne være guldeloxeret, men det er ikke et krav.
Jeg skal bruge to stykker af ca. 60 cm.

PFT
Lars Hansen

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 22-06-10 22:04

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> mm???
> Det må gerne være guldeloxeret, men det er ikke et krav.

Hvor bor du henne ??

Find en maskinfabrik i nærheden, de har måske et par stumper.
Ellers må du købe 6m... Det koster 3-400+moms

Mvh
Leon

Fra : HO

Dato : 22-06-10 22:51

> [...]
> mm???
> Det må gerne være guldeloxeret, men det er ikke et krav.
Hej
Prøv evt. her:
http://www.hansenoghamacher.dk/

Jeg fik fremstillet en spilerstage hos dem - flink - hurtig og rimelig pris.

mvh
HO