Lidt ting!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 08:20

Min personlighed lavet lidt om, udover det, så er jeg forsøgt programmeret
til at tro/føle at jeg er en stofmisbruger.
(en underlig fornemmelse af at sejle rundt, lidt ligesom når man ser en narkoman)
Jeg er ikke en stofmisbruger!!!

Udover at jeg har prøvet nogen ting fra medicinal industrien, indtager jeg ikke
ting der ikke er i kroppe fra naturens side!(udover cigaret rygning og kaffe drikning)

lige nu, indtager jeg Gerimax(vitamin pille) , Magnesium , C-Vitamin , Ginseng Ekstrakt
(noget nyt jeg fik for et par dage siden) og Kalium

Jeg har også haft indtaget melatonin i et stykke tid(recept pligtigt i Danmark, men i håndkøb i andre lande!)
Det blev taget i tolden(Firmaet, jeg bestilte det fra sendte det fra USA istedet for EU, jeg har brugt dem før, uden at det er sket,
jeg har recept på det!)

Melatonin er dannet i Koglekirtlen og er en Antioxidant der virker i hjernen!(det er sundt at indtage)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 08:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvpo87$i0o$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

DF og Bjørnholt vil meget gerne have at jeg smugler stoffer!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 08:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvpoc0$i90$1@news.eternal-september.org...

> DF og Bjørnholt vil meget gerne have at jeg smugler stoffer!
> [...]
85% vågen og har ca 3/4 af min IK sammenlignet med før tortur-programmeringen(og jeg bruger udtrykket med vilje)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 08:33

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvpog3$iih$1@news.eternal-september.org...

> [...]

Det tog 1 minut at få den der følelse/fornemmelse væk!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 08:41

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvpp0l$kha$1@news.eternal-september.org...

> Det tog 1 minut at få den der følelse/fornemmelse væk!

Men det har været ekstremt grimt at gå fra den (efter hvad jeg ved, faktisk så ved jeg det med sikkerhed) højeste IK nogensinde, til
at være praktisk taget en idiot i en del år(så dum at jeg ikke har turdet lade som om at jeg er dum)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 08:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvppfh$m6h$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> til at være praktisk taget en idiot i en del år(så dum at jeg ikke har turdet lade som om at jeg er dum)

Nå men i det mindste fik jeg rettet op på det ret hurtigt, men det kræver en del at blive gjort Kvante Mekanisk af Tortur!