Noget mere programmering!
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 13:27

Et kunstigt minde sat ind, så det skulle have foregået i 1996-97
Der involvere Diskjockey Ævl, jeg husker da det blev lavet og aftalt!
Det var for at redde Karsten Bjørnholts karriere
(det kan være han(DJ Ævl) har været i spjældet, på det tidspunkt?
En nem måde at gøre mig til en Officiel løgnhals havde det virket!)

Desuden noget Sanne Hovgensen lavede!
Noget med et kunstigt loft på selvtillid og selvsikkerhed og
hvis jeg er ved at bryde igennem loftet eller løfte det væk,
(lige inden det ikke længere er generende og ødelæggende psykisk)
så skulle bunden gå ud og der skulle være et bundløst hul!

Det var også hende der lavede den med listen!

Der er 10 ord på denne liste

1.Fokuseringsevne
2.Nærvær
3.Koncentrationsevne
4.Overblik(den var vist først)
5.
7.
8.
9.
10.

Der skal altid mangle 3 du må selv vælge hvilke 3
(den er mer irriterende end man skulle tro)

Og så en med vågenhed/bevidstheds niveau?

Et reb der er lagt rundt på en overflade, jo længere ud jo mere vågen,
men den yderste kan ikke nås uden at man køre helt ind til midten og starter forfra
(noget i den retning)

Det er bare for at låse min hjerne, få mig til at spilde mit liv mens de render rundt
og sikre sig at menneskeheden ikke overlever!

Under alle omstændigheder så er de Forrædere og Mordere!
Det er forræderi i et Demokrati at programmere vælgerne!

Det er selvfølgelig også derfor de brugte så meget tid på tortur og programmering
så jeg evt ville fremstå som en sindsyg løgnhals når/hvis jeg vågner op og fortæller hvad de har gjort!
(men det her er bare for at tappe regnekraft, og for at gøre mig dum)

Kvante Mekanisk af tortur kræver en del!

De kan allesammen få 12 milliarder år ekstra i helvede for det!

Det vigtigste er at de mennesker ikke har nogen som helst autoritet
nogen steder i min psyke/det program der udgør en
den samlede mængde af minder/erfaring ect ect.

Som de har prøvet at tortere ind i min hjerne(brainstem/underbevidsthed)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 14:15

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> den samlede mængde af minder/erfaring ect ect.
>
> Som de har prøvet at tortere ind i min hjerne(brainstem/underbevidsthed)
Desuden var hun også drivkraften bag at lave tortur videoen,
hvor jeg skulle sige at "jeg ville kneppe kvinder med en hund"!

Fordi hvis jeg ikke kan lide DF så vil jeg jo have kvinder kneppet af "Muslimske Hunde"

Jeg kan huske at jeg fik tøj på(jeg havde to bluser liggende af mærket 5th Avenue!
En rød hvor det var skrevet(trykt) med store bogstaver foran, og en blå hvor det var broderet henover
den ene side af brystet!

Det var vist mest den røde der blev brugt i starten(øvelse) men senere den blå!
Der var vist nogen der sagde "sikke noget bræk" på et tidspunkt(ikke fra hukommelsen)

Jeg fik en kasket på(GHR 5.OPK) den blev skiftet ud, med en de selv havde taget med!

Desuden kan jeg også huske at jeg sad i bar overkrop på gulvet, og var en 10årig i hjernen(jeg kunne ikke bevæge mig)
Og proklamere at mine bryster var pænere end hendes (Hovgensen) hvilket hun modbeviser!

Jeg er stødt på hende ude i Viborg for halvandet års tid siden! Og hendes bevisførelse vil idag højst sandsynligt ikke
være lige så overbevisende!(Desuden blev hun vist også kortvarigt drejet af til højre DJ Ævl ville vist have æren,
noget med at kneppe hende i en del år og så give hende til mig når hun er blevt grim)

Hun ville også gøre mig til en "krigerisk rødstrømpe" , jeg kan huske at jeg sad og hylede og skreg over at hun ville
krympe min hjerne(fuldstændigt mareridtsagtigt)

Og så var der vist noget med nogle mands chauvinister i Afghanistan?
Og en E-mail fra "Anja" (hun var sku også altid sur og tvær) mig i forklædning(E-mailen), egentlig ikke forklædning!
Jeg kunne selvfølgelig have gjort det, men hvorfor!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 14:19

> [...]
> Jeg kunne selvfølgelig have gjort det, men hvorfor!

Hende der Anja var en jeg gik i skole med i 7.klasse jeg ved ikke hvorfor det lige skulle være hendes navn!
(og nu ved jeg det!)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 14:24

> [...]
>>> 9.

> Hende der Anja var en jeg gik i skole med i 7.klasse jeg ved ikke hvorfor det lige skulle være hendes navn!
Og hele Tid/Tyngdekraft og Hastighed tingene betyder at DJ Ævl er skyld i al Pædofili
begået i menneskehedens historie!

Noget med ikke at måtte forfølge/reparere dem!

Det kan i så tro på eller lade være, men de er bare sandheden! I sidste ende er det Bjørnhiolt der
har fået dem mishandlet og myrdet dem der er døde af det!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 14:27

<pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvl4pt$9l4$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

I den sidste ende er det vel min skyld!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 15:35

> [...]
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
>
> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-"
(lagde at jeg næsten sidder og bliver røvrendt af min programmering)
Bortset fra at jeg altid er den gode!
Og så er det dem der er nogle røvhuller, der forsøger at give mig skylden, efter de har
gået rundt og gjort ondskab i en masse år og prøver på at give mig skylden, når jeg vågner op!

Så kan de få en ekstra milliard år i helvede!
Bjørnholt,Egeberg,Hovgensen,DJ Ævl og hende Sadist Nazisten der påstod hun var en Jøde og måske også var det!
Også ham med kameraet(*Vuf) der var en vinduspudser her for to års tid siden!
(ikke en der vaskede vinduer hos mig! Sølvgrå bil - træstige på taget!)

*(tortur videoen blev lavet i 1999-2000)-------------------

-----------------
Jeg kan huske at da tortur filmen blev lavet, da sagde jeg til Hovgensen mens han hørte det,
jeg kan ikke huske hvad jeg skal sige!(pure løgn, men jeg havde ikke set ham før, så jeg ville se hans reaktion!)

Der gik ikke længe (da jeg først havde skrevet om det på nettet) før han dukkede op!
Nu er han jo så også medskyldig i Forræderi/Mord/Tortur/Voldtægt ect ect..

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 15:38

> [...]
>
> Der gik ikke længe (da jeg først havde skrevet om det på nettet) før han dukkede op!

(2 års tid siden)

Fra : N/A

Dato : 20-06-10 15:44

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 15:44

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

(lagde lige mærke til at jeg næsten sidder og bliver røvrendt af min programmering)
[...]

Også ham med kameraet(*Vuf) der var en vinduspudser her for to års tid siden!(hos et par af mine naboer åbenbart,

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 15:50

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Gad vide om det er en krav for at arbejded er hvor han gør?
altså at være en forræder?

Før i tiden blev der ellers set ned på den slags!
Nå men nu kan han jo stå der på stigen og være en forræder og se ned på folk!
(eller ikke!)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 18:13

> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

(min underbevidsthed og brainstem sidder og gør ting med min højre pupil)
så er den ude af vejen!(den er skiftevis større eller mindre end den venstre, men det er helt væk nu efterhånden!Sammen med listen!)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 18:34

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg har også besluttet ar smide alle Kristne kvinder 1 år i helvede minimum!
Den gamle version var ellers at de altid skulle være der, eller rettere,,,,lang historie, i ikke behøver at vide!
Men nogen gør det alligevel!

De har haft chancen før osv.(den gang de var mænd, men det har de ikke været nu!)

Det hele er Kvante Mekanik alligevel!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 21-06-10 07:17

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

Nå, men det skrev jeg jo så også for en del år siden!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 21-06-10 07:24

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og så er det bare at finde ud af, hvem DJ Ævl og Bjørnholt har fået mig til at
sige grimme ting om under tortur programmeringen, som de bagefter har torteret ihjel med
EMDR eller fået til at myrde sig selv(Sadister vil gøre alt for at komme til at tortere folk)

Og så bagefter, påstået at de har slået sig selv ihjel fordi at jeg har sagt noget negativt om dem!