TELENOR, kan ikke tilgå US servere....
Fra : jagge

Dato : 20-06-10 20:33

Nu har jeg hele aftenen været ude for at telenor.dk ikke kan tilgås. Det
samme gælder stort set alt hvad jeg prøver af US servere.

En buddy med anden udbyder har ingen problemer, ergo er det IGEN Telenor
der knolder i den.

Er der andre telenor kunder der har det problem netop nu ? Eneste glæde
er da at alt det Telenor brok forhåbentlig ender på news så folk vælger
andre udbydere, er selv ved at overveje et skift.

MVH

Jakob

Fra : Hauge

Dato : 20-06-10 22:37

jagge skrev:
> Nu har jeg hele aftenen været ude for at telenor.dk ikke kan tilgås. Det
> samme gælder stort set alt hvad jeg prøver af US servere.

Prøv at kikke i gruppen uden xdsl, der kører en længere tråd om netop
det emne.

Mvh Hauge