Favoritter
Fra : Carsten

Dato : 21-06-10 19:25

Hej

Når jeg vil tilføje en side til favoritter får jeg nu dette svar:

"Kan ikke oprettes - Uspecificeret fejl"

Jeg kører Vista Home Premium og bruger IE 8 på en bærbar Acer og har
tidligere aldrig haft dette problem.

Kan nogen hjælpe mig??

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-06-10 19:31

Den 21-06-2010 20:24, Carsten skrev:

> Når jeg vil tilføje en side til favoritter får jeg nu dette svar:
>
> "Kan ikke oprettes - Uspecificeret fejl"

Gælder det alle sider, eller kun en specifik side?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om ubuntu Linux:

Fra : Carsten

Dato : 21-06-10 20:04

Hej Kim,

Det gælder alle sider

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-06-10 23:29

Den 21-06-2010 21:03, Carsten skrev:

> Det gælder alle sider

Så har jeg desværre ikke umiddelbart en løsning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Standardoverholdende multimedia på hjemmesiden: