Hvilken film?
Fra : MicJen

Dato : 19-06-10 12:36

Jeg husker en scene som foregår i en kirke, hvor der er et vindue hvori der
er tegnet en ridder. Denne ridder "svæver" fra vinduet (stykke for stykke,
altså sværd, skjold, rustning osv) ned på gulvet og "samles". Ridderen går
med draget sværd mod en/flere hoved personer.

Ja, det er måske lidt svært at forestille sig ud fra beskrivelsen.

Filmen kan snildt være 20 år gammel tænker jeg.

Genren er måske eventyr eller gyser?

Kan nogen hjælpe?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-06-10 17:00

On 19/06/2010 13:35, MicJen wrote:
> [...]
>
> Ja, det er måske lidt svært at forestille sig ud fra beskrivelsen.
>
> Filmen kan snildt være 20 år gammel tænker jeg.

Jeg mener jeg zappede forbi noget sådant for nogle år siden på en
TV3-agtig kanal. Noget med Sherlock Holmes som barn eller som ung
teenager, måske. Prøv at søge på Holmes-film. Engelsk Wikipedia kan være
et godt sted at starte; alternativt IMDb.

--
Peter Knutsen

Fra : Mads

Dato : 19-06-10 22:43

On Sat, 19 Jun 2010 13:35:30 +0200, "MicJen"
<michaelgsjensen_FJERN_DETTE_TAK@gmail.com> wrote:

> [...]
>altså sværd, skjold, rustning osv) ned på gulvet og "samles". Ridderen går
>med draget sværd mod en/flere hoved personer.

http://www.imdb.com/title/tt0090357/

mvh Mads