KATYN ( POLSK FILM)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-06-10 06:37

http://www.imdb.com/title/tt0879843/
Jeg synes den tegnede godt og det er en flot film ( altså teknisk og
filmet ) - men den køre lidt i ring og den taber den røde tråd ....og det
bliver nemt at tabe interessen -
pointen er sådan set klar nok at Russerne i det store hele var lige så
store nogen Svin som Nazisterne - ja måske endda på mange måder være .. og
det er da sikkert sundt for
Polen at få noget film der sætter den Russiske besættelse at Polen fra 45
til 90 - Ja reelt delte Stalin & Hitler Polen i mellem sig og det var
faktisk Russerne der var først ude
det gik hurtigt og smertefrit i forhold til Finland der holdt stand i mod
den russiske pest fra Øst , hvor en tidligere præsident præsterede at skyde
200 Russer BAG fjendes linjer

BMM

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-06-10 12:18

Bo M. Mogensen skrev bl.a.:

> Jeg synes den tegnede godt og det er en flot film ( altså teknisk og
> filmet ) - men den køre lidt i ring og den taber den røde tråd ....og
> det bliver nemt at tabe interessen -

Tak. Så behøver vi jo ikke se den film ...

--
Jørgen Grandt

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-06-10 06:44

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Tak. Så behøver vi jo ikke se den film ...

Puhh altså jeg synes ikke den er go men altså ...