Fjernelse af talg og hudorm ?
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-10 20:30

Min kæreste gennem mange år, har i årtier lidt af uren hud.
Nu har hun fået en hudorm på panden, som hun ikke kan trykke ud,
efter gentagne forsøg. Hun har prøvet med mange forskellige
muddermasker og lignende. Nu er der begyndt at danne en slags
talg rundt om denne hudorm, den er ikke betændt, men man kan
ikke presse det ud, ej heller hudormen.
Findes der en butik, helst i KBH området, der kan fjerne denne
hudorm og talg, jeg evt give hende en udrensning af hele hendes ansigt ?

Mvh Kim

Fra : Heidi

Dato : 20-06-10 09:56

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Findes der en butik, helst i KBH området, der kan fjerne denne
> hudorm og talg, jeg evt give hende en udrensning af hele hendes ansigt ?

Det nemmeste var nok at gå til en kosmetolog - de har sikkert udstyret. Og
dem må der findes masser af i KBH.

--
Heidi

Fra : Nana

Dato : 20-06-10 15:11

"Heidi" <xnospamx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> "Kim" <æ_at_x.dk> skrev i meddelelsen
>
> Det nemmeste var nok at gå til en kosmetolog - de har sikkert udstyret. Og
> dem må der findes masser af i KBH.
> Heidi

Enig. De kan også se om det virkelig er en stædig hudorm, eller en
talgknude.
Jeg kan anbefale kosmetologen der ligger på den lille vej overfor Irma, i
valby.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:56

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev
> Jeg kan anbefale kosmetologen der ligger på den lille vej overfor Irma, i
> valby.

Ved du hvad vejen hedder plz ?
Mvh Kim

Fra : Nana

Dato : 21-06-10 01:36

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i en meddelelse
> "Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev
>
> Ved du hvad vejen hedder plz ?
> Mvh Kim

Jeg kan desværre ikke huske det og jeg er for kortdum til at forstå noget på
kraks. Det er en sidevej til valby langgade, på venstre hånd, hvis du kommer
fra Pile alle´. Der ligger en skobutik på hjørnet og kosmetologen lige efter
der. Jeg mener at det er anden eller tredje vej efter Ny Carlsbergvej. Man
kan se det, hvis man kører forbi.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-06-10 02:06

On 20/06/2010 21:56, Kim wrote:
> "Nana"<nana@phobiasild.dk> skrev
>
> Ved du hvad vejen hedder plz ?

Du kan nok finde vejens navn ved at gå ind på Irmas hjemmeside, og søge
på butikker i Valby (find e.v.t. Valbys postnummer via dansk Wikipedia).

--
Peter Knutsen

Fra : Svend

Dato : 29-06-10 15:03

? Cosmetic Studio Gammel Jernbanevej 2 eller 4?

Det tog < 30 sekunder med Google Earth og Street View

Jeg kan dog ikke se åbningstiderne på skiltet på døren (o;

Vh
Svend Åge 8660