Forædderne og deres deres forsøg på livsød~
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 17:43

Det er ikke lykkedes dem at gøre mig til en pædofil,
jeg har lige gået forbi en pædofils drømmemål enda under dække af træer/skov
og ingenting! Heldigvis!

Det er heller ikke lykkedes at gøre mig til en sadist!
Men hver gang jeg fantasere om kvinder, viser min visuelle forestillings evne
en cigaret der brænder hende, og min sexlyst forsvinder!
(det er væk om et par timer, før var det noget andet)

Alt sammen er for at fjerne Testosteron og dermed ødelægge min hjerne!
Eftersom at de har prøvet at "vende min vrede indad" som de kaldte det, egentlig er det bare
at fjerne vrede mod sadisterne der tortere/har torteret en, ved at sætte lighedstegn mellem vrede
og ekstrem fysisk smerte, (programmering med EMDR)!

Og de er foræddere! Og det er forræderi at programmere vælgerne i et Demokrati!
Og Karsten Bjørnholt/Bodil Egeberg/Diskjockey Ævl-Torben-Preben/Sanne Hovgensen og hende
Sadist Nazisten som påstod hun var en Jøde og måske var det
(Er vitterlig de mennesker som kommer til at være mest tid i helvede! Og det er flere hundrede milliarder af år)

De er også de eneste(nogle få andre)der får et ægte preview så de kan rende rundt og advare folk hvis de gider, på et tidspunkt

Og Helvede eksister!
Jeg har gjort det!
Det er Kvante Mekanik!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 17:48

<pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvis3t$uc$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Programmering af vælgerne i et demokrati til at stemme på et bestemt politisk parti er forræderi!
(ihvertfald når det er gjort meed EMDR og hypnose, egentlig er det det samme, de har nok fået forbud mod at
måtte hypnotisere forræderne og så opstod EMDR)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 17:56

<pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvisdt$2ac$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Nå ja, jeg er ca 80 % vågen og har lidt over halvdelen af min IK/IQ(ca. 55-60% sammenlignet med
før Tortur Programmeringen(i ca 1998-2000) og det er det rigtige udtruk da jeg blev overfaldet
mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig(fordi jeg gik med til at prøve EMDR, pga en depression)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-"

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 18:00

<pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvissu$49c$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
>
> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-"
Jeg kan stadigvæk huske udtalelsen "det er kun GUD der får det der væk" sagt om programmeringen,
der blev gjort i mit hoved i 1998-2001!

Da jeg var torteret til at være som en 3 årig i hjernen!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr