P-Piller ???
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 19-06-10 01:29

Ved opstart af brug af P-Piller, er det da normalt at den unge dame får ondt
i sine bryster???

Hun mener selv, at det er fordi de vokser (Hun mener at kunne huske samme
smerte fra tidligere hvor de kom frem)... Jeg mener dog ikke at have hørt
noget sådan før, men har heller ikke haft tæt kontakt med opstartende
førstegangs brugere før...

/Finn
--
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.
There are 10 kinds of people. Those who understand binary and those who

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-06-10 15:15

> Ved opstart af brug af P-Piller, er det da normalt at den unge dame får
> ondt i sine bryster???

Det får man uanset alder i større eller mindre grad når man starter op.
Skyldes hormonerne.

Mvh Maria

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-06-10 02:07

On 19/06/2010 16:15, Maria Frederiksen wrote:

> Det får man uanset alder i større eller mindre grad når man starter op.
> Skyldes hormonerne.

Er det ikke forskelligt fra mærke til mærke, om p-piller påvirker
brysterne mærkbart (og synligt)? Det synes jeg, at jeg har hørt.

--
Peter Knutsen

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 21-06-10 19:25

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen

> Det får man uanset alder i større eller mindre grad når man starter op.
> Skyldes hormonerne.

Hej Maria

Okay med alderen.. Tænkte ikke lige over, at også ikke unge kvinder starter
på P-Piller...

Men skyldes denne smerte, at hormonerne øger brysternes volumen eller blot
at balancen af hormonerne ændres??

/Finn

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-06-10 21:28

> Okay med alderen.. Tænkte ikke lige over, at også ikke unge kvinder
> starter på P-Piller...

Efter pause, f.eks.

> Men skyldes denne smerte, at hormonerne øger brysternes volumen eller blot
> at balancen af hormonerne ændres??

Jeg ved det faktisk ikke, men mange kvinder også til brystspændinger under
mens. og graviditet.

Mvh Maria