Sur!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-10 15:05

Er ved at regulere min PH!
Kalium og Kvante Kørsel
til at være magen til PH/Surhedsgraden i nogle vandflasker,
der ligger på en spisestol i min stue!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 18-06-10 19:43

> Er ved at regulere min PH!
> Kalium og Kvante Kørsel
> til at være magen til PH/Surhedsgraden i nogle vandflasker,
> der ligger på en spisestol i min stue!

Kunne vi ikke blive fri for dine fuldstændig meningsløse indlæg? Lav en blog
i stedet. Det giver mening, det gør det ikke i en usenet-gruppe.

Mvh Maria

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 18-06-10 21:33

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen news:4c1bbe3b$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Kunne vi ikke blive fri for dine fuldstændig meningsløse indlæg? Lav en blog i stedet. Det giver mening, det gør det ikke i en
> usenet-gruppe.
>
> Mvh Maria

Det er så ikke et meningsløst indlæg, eftersom det har med helbred at gøre!
Og du må gerne kommentere det! Og det er et debat indlæg!
Der findes faktisk mennesker der anser det for at være hemmeligt
at man skal indtage Kalium for at sænke sit syre niveau
(selvom det er noget man lære i børnehave klassen i mange tilfælde)
spis bananer og andre ting der er rige på Kalium!

1år i helvede til dig!(når du nu engang er død!)
For at forsøge at bestemme over Peter!

Tror du jeg har knald i låget? Skriver meningsløse indlæg?
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/bddfdb507050d7fa?hl=da
så er det her til dig!

Du kan også indsætte penge på min konto og få 0% i rabat!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 18-06-10 21:36

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> så er det her til dig!
>
> Du kan også indsætte penge på min konto og få 0% i rabat!

Egentlig koster det langt mere, normalt!
Men jeg har lige haft overvejet at smide nogen i for altid!
Og så er du tydeligvis en sindsyg der tror jeg skriver meningsløse indlæg!

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 18-06-10 22:28

> Det er så ikke et meningsløst indlæg, eftersom det har med helbred at
> gøre!

Psykiske problemer er godt nok helbred, men man besvarer ikke sine egne
indlæg, og man laver ikke lange tråde selv. HVsi ens indlæg ikke besvares,
så er det fordi de er uinteressante.

> Tror du jeg har knald i låget? Skriver meningsløse indlæg?

Nej, jeg ved det.

Mvh Maria

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 18:03

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen news:4c1be4c6$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> indlæg ikke besvares, så er det fordi de er uinteressante.

Spise banan,sæt penge ind på kontoen og få 0 % i rabat!
Den virker på alle mulige måder og niveauer!

Og man kan godt besvare sine egne indlæg!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-06-10 21:53

Den 18-06-2010 20:43, Maria Frederiksen skrev:

> Kunne vi ikke blive fri for dine fuldstændig meningsløse indlæg? Lav en
> blog i stedet. Det giver mening, det gør det ikke i en usenet-gruppe.

Du kan evt. sende en klage til abuse@eternal-september.org -
hvis nok klager, vil hans adgang sikkert blive lukket.

Hvis du (og andre) klager, skal du medsende kildekoden
inklusive headeren til et par af de indlæg, der er sendt
gennem eternal-september.org. Og fortæl dem gerne, hvor stor
en del af gruppens trafik, hans ikke-relevante indlæg udgør.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 18:19

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen news:7_WdnSHSBaAlQYbRnZ2dnUVZ8uOdnZ2d@giganews.com...

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Undgå virus og andet snavs på computeren:

Hun skal højre klikke på mit indlæg, klikke på "Egenskaber" derefter "Detaljer"
klikke på "Meddelelseskilde" Markere det hele og højre klikke, derefter vælge
"kopier" derefter højre klikke i den mail hun sender til abuse og vælge "indsæt"

Der stå hun bruger "X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726"
Så det er noget i den retning! Jeg har ikke gidet bruge tid på "live mail"!

(rettet, der var stadigvæk den der med at indsætte en fejl, den er væk om lidt)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 19-06-10 18:23

<pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hviu7a$aou$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> (rettet, der var stadigvæk den der med at indsætte en fejl, den er væk om lidt)
det var da irriterende, som regel er det bare en stave fejl!
Nå men den er praktisk taget væk!