Turistatraktioner / hunde
Fra : Hm

Dato : 18-06-10 15:12

Hej

jeg faldt lige over vores liste fra sidste sommer, er der nogle som har
opdateringer. ???

Bakken

Bernstoffparken

Djurs Sommerland

Egeskov slotspark

Frilandsmuseet (Lyngby) gratis adgang og parkering
Fårup Sommerland

Grenen

Givskud Zoo (dog ikke hos løverne, men der er fine bokse)

Jesperhus blomsterpark

Knutenborg Safaripark ( ikke tigerparken)

Legoland

Løveparken i Billund

Rubjerg Knude

Råbjerg Mile

Skanserne v/ Dybbøl

Ålborg zoo

******Ingen Adgang:*****************

København Zoo
Odense Zoo
Ree Park - Ebeltoft Safari
Skandinavisk Dyrepark

Hanne/ hvis hund lige har været ved stranden og er dejlig træt

Fra : Pwh

Dato : 18-06-10 15:28

Hm, skrev:
> Hej
>
> jeg faldt lige over vores liste fra sidste sommer, er der nogle som
> har opdateringer. ???

Faldt over denne side den anden dag.
http://www.rejsmeddinhund.dk/index.php/da/gode-rad/her-er-din-hund-velkommen

/Jens

Fra : Hm

Dato : 18-06-10 16:10

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Faldt over denne side den anden dag.
> http://www.rejsmeddinhund.dk/index.php/da/gode-rad/her-er-din-hund-velkommen
>
> /Jens

Jens, jeg sætter lige det link in på min liste

Hanne

Fra : ulla

Dato : 18-06-10 16:47

Geografisk have - Kolding
MVH Ulla

Fra : battlefields

Dato : 18-06-10 18:01

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> jeg faldt lige over vores liste fra sidste sommer, er der nogle som har
> opdateringer. ???
>
> Bakken
>
> Bernstoffparken
>

> Djurs Sommerland
>
> Egeskov slotspark
>
> Frilandsmuseet (Lyngby) gratis adgang og parkering
> Fårup Sommerland
>
> Grenen
>
> Givskud Zoo (dog ikke hos løverne, men der er fine bokse)
>

> Jesperhus blomsterpark
>
> Knutenborg Safaripark ( ikke tigerparken)

> [...]

Hej Hanne
Lige for en ordens skyld, så er Givskud Zoo og Løveparken i Billund det
samme
Man må heller ikke have hunde med i Skærup Zoo (ved Vejle)

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-06-10 14:26

> ******Ingen Adgang:*****************
>
> København Zoo
> Odense Zoo
> Ree Park - Ebeltoft Safari
> Skandinavisk Dyrepark

Danfoss Universe - nixenbixen.

Fra : Hm

Dato : 18-06-10 21:53

hej Alle
Jeg opdatere efterhånden og så får i en ny liste når vi er kommet lidt
længere hen.

Hilsen
hanne

Fra : ulla