Outlook 2003: gemme adresser/kontaktperson~
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 17-06-10 23:01

I Outlook Express og Windows Mail kan man programmet automatisk gemme
de mailadresser, man besvarer (mener jeg).

Kan man også sætte Ms Outlook 2003 til det?

I bekræftende fald: hvordan?

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-10 10:27

"Kirsten Bjorneboe" <ladydenmark@gmail.com> skrev i en meddelelse
>I Outlook Express og Windows Mail kan man programmet automatisk gemme
> de mailadresser, man besvarer (mener jeg).
>
> Kan man også sætte Ms Outlook 2003 til det?
>
> I bekræftende fald: hvordan?

1.. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
2.. Klik på E-mail-indstillinger under fanen Indstillinger, og klik
derefter på Avancerede e-mail-indstillinger.
3.. Sæt markering i afkrydsningsfeltet Foreslå navne under skrivning i
felterne Til, Cc og Bcc.

Bjarne