Dumt svin!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 17:54

Har fået fat på noget mere!

Hvis du er en "rigtig mand så er du et dumt svin!"
Jeg "VED" det er en af dem der gør mest skade på en mands psyke!

Hvis han et torteret/programmeret til at skulle gøre/være sådan som han får besked på!

Testosteronet bestemmer, og forklare mænds psyke! Det betyder ikke at mænd er dumme svin!

Testosteron er til konflikt og sex!
Mænd skal absolut ikke tvinges til at være dumme svin! Da det gør ødelæggende ting, med deres
beskytter instinkt!

Jeg har lige haft mærket det for første gang!
Jeg har haft strittet imod i 12 år og gør det resten af mit liv da jeg ellers dør!
Jeg kan simpelthen ikke fungere hvis jeg er tvunget til at tro jeg er et dumt svin, når jeg ikke er det!
Det ødelægger alt i psyken, logik og alting ryger ud af vinduet!

Samvittighed er en ting! Og min har altid virket fint!
Man skal ikke tvinge folk til at tro at de er "dumme svin"
hvis de ofre en person for at redde milliarder!

Hvis menneskeheden skal overleve:
Så skal den blive Muslimsk!
Og den skal holde op med at bruge den
interne forbrændingsmotor i det omfang den gør!

Der er ingen måde den kan overleve på, hvis den
ikke bliver til Muslimer i El-biler eller lignende!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 18:11

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvb08h$pek$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og el motoren er egentlig det eneste rigtige alternativ!
Så det er ikke noget med "eller lignende", det er bare
at "Muslimer i Elektriske biler" er livsnødvendigt for menneskeheden!

Så alle skal være Muslimer og alle køretøjer(99,9%) skal være El-Drevne!